1. חורף כלכלי מגיע

"כס הברזל הוא השקעה איומה" – כך קבע בסוף השבוע ה"ביזנס אינסיידר", שהחליט לבדוק לעומק את כלכלת ווסטרוז והגיע למסקנות לא מבטיחות עבור המתמודדים ב"משחקי הכס". מה הם גילו? שבית המלוכה מבזבז יותר מדי כסף על מסיבות ראוותניות וקרבות אבירים, שלא לדבר על כל הכסף שהולך לצרכי המלחמה. החובות על הכס עצומים: 3 מיליון דרקונים זהובים ללאניסטרים, 2 מיליון לבנק הברזל, ומיליון לכנסיית השבעה. זה עוד היה סביר אם הכלכלה הייתה צומחת, אבל גם זה לא קורה. וזה עוד לפני שדיברנו על העניין הזה עם החורף שמגיע.

אז למה מישהו בכלל רוצה להכניס את ראשו הבריא למיטה החולה הזאת? מה אתם, יאיר לפיד?

ואם אתם רוצים לנסות בעצמכם את ההשתתפות בכלכלה של ווסטרוז, למה שלא תקנו את גרסת המונופול המיוחדת שמקדמת את העונה החדשה?

2. מה עושות כוכבות פורנו על הסט של "בלש אמיתי"?

"משחקי הכס" כבר קרובה אל המסך (ב-5 באפריל היא כאן), ואת מקומה במשחק השמועות תתפוס, סביר להניח, "בלש אמיתי". אחרי שכבר ראינו איך נראה קולין פארל עם שפם, קיבלנו בשבוע שעבר טפח מהעלילה.

האתר "Movie Pilot" דיווח כי העלילה תיפתח "עם מציאת גופתו של פוליטיקאי מושחת עם סימנים של כת השטן על החזה. השוטרים קולין פארל וטיילור קיטש ממונים לחקור את הפרשה. מתברר שהקורבן קשור לדמותו של וינס ווהן, ושיש לו צד אפל שקשור בכמה מועדוני סאדו-מאזו. אבל אולי הכי חשוב – האיש היה בעיצומו של תיווך בעסקה שהייתה פותרת את בעיית התחבורה בעיר".

החדשות האחרונות הגיעו מה"הוליווד ריפורטר", שדיווח בסוף השבוע כי שתי כוכבות פורנו לוהקו לסדרה לצורך צילומי "סיקוונס אורגיה קולוסאלי" בסגנון "עיניים עצומות לרווחה", בהשתתפות עשרות ניצבים ובנוכחות שניים מכוכבי הסדרה – פארל ורייצ'ל מקאדאמס. הסיקוונס צולם בימים האחרונים באחוזה בפסדינה. לפי האתר, שתי השחקניות בנות ה-24 היו דווקא בין המעטים שלא התפשטו לגמרי במהלך הסצנה. ב-HBO סירבו להגיב לטענה.

אחת מהשחקניות, אגב – אמיה מיילי, שגם נבחרה לפני שלוש שנים למקום ה-44 ברשימת כוכבות הפורנו הלוהטות של "Complex" – השתתפה לאחרונה ברימייק ה"פאואר ריינג'רס" המדובר. יתכן שמדובר בסשה גריי בהתהוות.

הנה מיילי בסרטון שאתם יכולים לפתוח בעבודה בלב שקט:

3. סדרות מזויפות שאנחנו רוצים לראות

כולנו משתמשים במאגרי תמונות: חברות מסחריות, כלי תקשורת, ואפילו אולפני קולנוע וטלוויזיה. חברת "דיזולב" יצרה את "סדרות מזויפות": סרטון שמציג קטעי פתיחה גנריים לסדרות כמו "דרמת משטרה מחוספסת", "סיטקום שותפים" ו"תכנית ריאליטי על אי". זה די מצוין.

4. עדיין מהיר, פחות עצבני, מאוד נרגש

וין דיזל קפץ בשבוע שעבר להקרנת בכורה קליפורנית של "מהיר ועצבני 7" בלוס אנג'לס, וחלק עם הקהל כמה מתחושותיו בעקבות מותו של חברו לקאסט לשעבר, פול ווקר. "זה סרט מאוד אישי וחשוב עבורנו", אמר דיזל, "במידה מסוימת זה הסרט הכי קשה שעשיתי, כי מערכות היחסים שאתם רואים בסרט הן כל כך אמיתיות. כשהטרגדיה קרתה, איבדתי חבר. איבדתי את אחי". "יש לך כאן משפחה, וין", קרא אחד הצופים לדיזל הנרגש, שענה: "אני אוהב את זה".

5. קווין סמית' מתעלל במעריציו

השמועות על סרט ההמשך של "עכברי הקניון" משגעות את הרשת כבר זמן מה. בסוף השבוע פירסם יוצר הסרט קווין סמית' את התמונה הבאה, שמשאירה כבר מעט מקום לספקות:

אלא שאז פירסם סמית' את התמונה גם בפייסבוק, וצינן את ההתלהבות:

‎‎פרסום‎ by Kevin Smith.‎

"אנחנו חוזרים לקניון, חבר'ה!", כתב סמית'. "סטן לי, ג'יי וסיילנט בוב ומייקל רוקר עושים מספר 2. אני מדבר על התמונה הזאת, לא על הסרט". מסתבר שהחבורה התאחדה לצורך צילומי פרסומת לאאודי, ולא לסרט ההמשך. זה לא אומר שהרמנו ידיים על החלום.