סימן הזיהוי של מארק וולברג בהוליווד הוא כבר שנים הגוף השרירי שהוא מתחזק בעמל רב, אבל במקצוע שדורש כל כך הרבה גמישות כמו משחק, לפעמים אין ברירה אלא להניח את המשקולות בצד. לכבוד סרטו החדש "The Gambler" הוריד השחקן בן ה-43 לא פחות מ-30 קילוגרם ממשקלו. התמונות של וולברג על השטיח האדום מהפרמיירה החגיגית שנערכה אתמול (שלישי), מציגות את השינוי הדרמטי.

הסרט, בבימוי של רופרט וויאט ("כוכב הקופים: המרד"), עוסק בפרופסור לספרות אנגלית עם חיבה להימורים, שמנהל רומן עם אחת מתלמידותיו ומסתבך עם כריש הלוואות אלים במיוחד. וולברג מסביר ששמר במשך שישה שבועות על דיאטת נוזלים קפדנית במסגרתה הכניס לגופו אך ורק חלב שקדים אותו שתה שלוש פעמים ביום. "הייתי אומלל כי אני אוהב לאכול", מתוודה השחקן, "ואז הייתי צריך לצאת ליום צילום של 12 שעות. זה לא היה כיף".

מארק וולברג על השטיח האדום (צילום: Valerie Macon, GettyImages IL)
רעב זה באסה, אבל היי לפחות עצבנת את מייקל ביי | צילום: Valerie Macon, GettyImages IL

הירידה הדרמטית במשקל מגיעה אחרי "רובוטריקים", סרט שבו וולברג נדרש דווקא להעלות קילוגרמים. בטווח שבין שתי ההפקות הגיע וולברג לעשות צילומי השלמה לסרטו הקודם. כשהופיע בביתו של הבמאי מייקל ביי עם 30 קילו פחות, חשב ביי שהוא סובל ממחלה סופנית. "הוא כעס מאד וטען שזה יפגע בסרט, אבל בסופו של דבר הצלחנו לפתור את זה".

הביקורות הראשונות על הסרט, בו מככבים גם ג'סיקה לאנג ("סיפור אימה אמריקאי") וברי לרסון ("רחוב ג'אמפ 21"), מעורבות למדי בשלב זה. הסרט ייצא לבתי הקולנוע בארה"ב ב-19 בדצמבר.