היקום הקולנועי של מארוול נערך לשלב הבא - המוכר כשלב 4 בתוכנית העל של אולפני דיסני ומארוול - והוא עושה את זה במלוא הכוח. "הנוקמים: סוף המשחק", הסרט הרביעי בסדרת הסרטים המצליחה שמאגדת את כל גיבורי העל בעולם הקולנועי שמארוול יצרו, יגיע לקולנוע בחודש הבא. הסרט צפוי לחתום את קווי העלילה שהוצגו לראשונה כבר ב-2012, ב"הנוקמים" הראשון, ושחקנים רבים שהפכו ברבות השנים לסמלים הכי מזוהים של מארוול, בהם כריס אוונס (קפטן אמריקה), כריס המסוורת' (ת'ור) ורוברט דאוני ג'וניור (איירון מן), אמורים לסיים אחריו את החוזים שלהם ולהיפרד סופית מהמעריצים.

אולם יש חיים גם אחרי "סוף המשחק". מארוול כבר חשפה את הסרט הבא בסדרת "ספיידרמן" (שיעלה בקיץ), ועובדת גם על הפקת סרט המשך ל"דוקטור סטריינג'", סרט סולו לדמותה של האלמנה השחורה (בגילומה של סקרלט ג'והנסון) וסרט שלישי בסדרת "שומרי הגלקסיה". בחודשים האחרונים החלה מארוול גם בהפקת "הנצחיים", סרט חדש שיציג חבורה חדשה של לוחמים גלקטיים שינסו להשתחל אל החור בלב ש"הנוקמים" יותירו מאחוריהם. פורסם כבר מי שתביים את הסרט היא קלואי ז'או, ואתמול פורסם שמי שמיודעת לתפקיד הראשי ב"הנצחיים" היא לא אחרת מאנג'לינה ג'ולי.

מגזין "הוליווד ריפורטר", שנחשב למקור אמין מאוד בכל הנוגע לחדשות הליהוק שהוא מפרסם, דיווח אתמול שג'ולי מנהלת משא ומתן על גילום התפקיד הראשי ב"הנצחיים". התפקיד הספציפי לא נמסר, אולם מקורות בהפקת הסרט הדליפו בעבר שהוא צפוי לעסוק, בין השאר, בעימות ובסיפור האהבה שבין איקריס וסרסי, שני נצחיים - בני אדם שעברו לפני מאות אלפי שנים הנדסה גנטית על ידי גזע של חייזרים תבוניים, ובורכו מאז בחיי נצח ובשלל כוחות על כמו תעופה ושיגור קרני אנרגיה - שמתלבטים לגבי מקומם בכדור הארץ בעוד איקריס חושב שהנצחיים נעלים על בני האדם הרגילים, סרסי נהנית בחברתם ורוצה להמשיך לחיות בקרבם. אם ג'ולי אכן מיועדת לתפקיד ראשי (ובואו נודה, היא לא אישה של תפקידים משניים), וסרסי היא אכן גיבורת הסרט - מותר לנו לעשות אחד ועוד אחד ולהניח שזה התפקיד שתגלם.

על פי הפרסומים האחרונים, "הנצחיים" מיועד לצאת במהלך השנה הבאה, אולם אם הליהוקים אליו עוד לא הושלמו, סביר להניח שלא נראה אותו לפני 2021. עד אז, נוכל לחזות בג'ולי ב"מליפיסנט 2", שיגיע למסכי הקולנוע בחורף הקרוב.