שומר, שומר, שומר

איימי שומר הספיקה די הרבה דברים בסוף השבוע הזה. הנה שלושה מהם:

1. נכנסת במראיין אוסטרלי

שומר נמצאת בתקופה די טובה כנראה, עם סדרת טלוויזיה מצליחה ומעוטרת מועמדויות אמי ועם סרט חדש שזוכה לשבחים והכנסות נאות. אבל גם בתקופות טובות יש רגעים קשים. בראיון שנתנה הכוכבת למגישי רדיו אוסטרלים על סרטה "אסון מהלך" כינה המראיין כינה את דמותה בסרט "סקאנקי" (02:00). שומר לא אהבה את הכינוי, ולא שמרה את זה בלב. יו גו גירל!

2. מספרת שג'ון סינה היה בתוכה

עוד בפינתנו "איימי שומר מתראיינת היטב": בפאנל טלוויזיוני יחד עם ביל היידר שמככב לצידה ב"אסון מהלך" נשאלה שומר על סצנת הסקס שלה עם כוכב ההיאבקות ג'ון סינה. המראיינת, שנהנתה מההופעה הקומית של המתאבק, שאלה את שומר: "איך הצלחת לשמור על פרצוף רציני בזמן הצילומים של סצנת הסקס?". שומר הסבירה: "כי הוא באמת היה בתוכי" (05:52). אנחנו לא יודעים אם היא צוחקת או לא, אבל אנחנו אוהבים את זה.

3. מצייצת על הירי

ולחדשות קצת פחות משעשעות מהכיוון של שומר: אחרי הירי בבית הקולנוע בלואיזיאנה במהלך הקרנה של "אסון מהלך", שומר שמה את ההומור בצד וצייצה את שעל ליבה.

בצער רב

תמונות חדשות מהסט של הריבוט ל"צער גידול בנות" מציגות את הדוד ג'סי בלוק לוהט למדי. מי היה מאמין שעדיין יש לו את זה? החידוש לסדרה יעלה בנטפליקס בשנה הבאה ויכלול כמעט את כל השחקנים מהסדרה המקורית – מלבד אשלי ומרי קייט אולסן.

And we're back! Same sideburns- different decade. #FullerHouse #Netflix.

A photo posted by John Stamos (@johnstamos) on


אנחנו מוכנים!

הפקת הגרסה המחודשת של "תיקים באפלה" ממשיכה לטפטף לנו רמזים כאילו היינו סוכני FBI שמנסים לפתור תעלומה. בטיזר חדש לסדרה שואל מאלדר: "האם את מוכנה לזה, סקאלי?". אנחנו מוכנים! "תיקים באפלה" המחודשת תעלה ברשת פוקס בינואר 2016.

המעריץ מס' 1

כבר כמה שנים נדמה שלג'יימס פרנקו יש רק מטרה אחת בעולם הזה: לבדוק מי יהיה האוהב האחרון שלו. ברצף הידיעות והיצירות התמוהות שפרנקו מספק (בין היתר – סדרת רשת בה הוא וחבריו מערבבים ומשחזרים סצנות מסרטים, קליפים מוזרים ל-R.E.M, תערוכות אמנות, סרט עצמאי על סצינת המועדונים הגאה ועוד המון שטויות ברשתות החברתיות) אנחנו כבר לגמרי הולכים לאיבוד. עכשיו מתברר שהוא כתב ספר על לנה דל ריי. ספר ממש. רק על לנה דל ריי. הספר, שנקרא "פליפ סייד: שיחות אמיתיות ומדומיינות עם לנה דל ריי", יצא במרץ. הנה הכריכה: 

 

"כדורים" או "ביצים" 

איימי פוהלר (אתם כבר סגורים על ההבדל בין איימי פוהלר לאיימי שומר?) תגלם מאמנת כדורסל שמתחילה לאמן קבוצת NBA בקומדיה חדשה בשם “Balls”. האם השחקן הקומי החדש לברון ג'יימס ישתתף גם בפרויקט הזה? הלוואי, אבל קודם שיעשה כבר את "ספייס ג'אם 2"!

ספייס ג'אם 2
בקרוב?