עם כל הכבוד ל"לשבור את הקרח" הטרנדי ולשאר סרטי האנימציה הממוחשבת הפופולאריים שכבשו את המסך בשנים האחרונות, אין ספק ש"אלאדין" הוא עדיין אחד מהסרטים האהובים ביותר של "דיסני". מלבד הפסקול האלמותי שכולל שירים כמו "עולם חדש", אי אפשר לשכוח את הג'יני הכחול והמצחיק שנחשב לאחד מתפקידיו הטובים ביותר של רובין וויליאמס המנוח.

לא מפתיע, אם כך, שב"דיסני" לא מתכוונים לתת לסרט האנימציה מ-1992 להישאר בגדר זיכרון ילדות מתוק: אחרי שהפך למחזמר מצליח בברודווי ואטרקציה מוזיקלית פופולארית בדיסנילנד, "אלאדין" יזכה בקרוב גם לפריקוול – ולשם שינוי, לא מדובר בסרט מצויר.

ה"הוליווד ריפורטר" מדווח כי באולפנים עובדים בימים אלה על סרט לייב-אקשן (שזכה לשם הזמני "Genies") אשר יתמקד בממלכתם של הג'ינים ויספר את סיפורו של הג'יני המפורסם, רגע לפני שמצא את עצמו כלוא במנורת הקסמים המפורסמת. הפרויקט עדיין נמצא בחיתוליו ולא ברור מי עתיד להיכנס לנעליו של וויליאמס, ששם קץ לחייו באוגוסט 2014.

"ג'יניס" יצטרף לפריקוולים נוספים עם שחקנים חיים, שיצאו בעבר או אמורים לצאת בקרוב – כמו למשל "ארץ אוז" או "פן". ב"דיסני" כנראה בונים גם על ההצלחה הקופתית של סרטי לייב-אקשן אחרים, כמו הגרסה החדשה ל"סינדרלה" שיצאה השנה לאקרנים. 

ל"אלאדין" יצאו כבר שני סרטי המשך מצוירים - "שובו של ג'אפר" ו"אלאדין ומלך הגנבים" - ובאוקטובר הקרוב תושק גם מהדורת HD מיוחדת שלו בבלו ריי, לטובת דורות חדשים של ילדים שהוריהם גדלו על הסרט המקורי. עכשיו רק נותר לגלות האם הג'יני יצליח לתפוס את מקומו של אולאף – אחרי הכל, לא היה לנו חבר כמותו.