ג'יימס פרנקו הוא ללא ספק מחבת טפלון אנושית. הנחיה מזעזעת של טקס פרסי האוסקר? תנו לאיש תפקיד כפול בדרמה של HBO! תלונות על הטרדה מינית? אבל תראו איזה חמוד הוא כשהוא מנמנם בשיעורים באוניברסיטה! קשה להפיל את פרנקו, וזה מה שמאפשר לו להמשיך ליצור, גם אם הסרטים שהוא עושה מקבלים ביקורות גרועות.

הפרויקט האחרון של פרנקו שיצא לאקרנים הוא "זירוויל" (Zeroville) - סרט שפרנקו מככב בו וביים אותו, וצולם כבר ב-2014, אבל בגלל קשיים טכניים (כולל פשיטת רגל של חברת הפקות), יצא לקולנוע רק השבוע וכבר יש עליו רחשים, מאיזה סוג? בואו נגיד שיש מי שקוראים לו "הסרט הגרוע של 2019".

"זירוויל" מלא בשחקנים קומיים נהדרים, כאלה שמשתפים פעולה עם פרנקו לא מעט. תמצאו שם את סת' רוגן, וגם את דני מקברייד הנפלא, וויל פרל, קרייג רובינסון וגם מייגן פוקס וג'ואי קינג. הסרט מבוסס על רומן משנת 2007 שמגולל את סיפורו של צעיר שמגיע להוליווד בסוף שנות השישים ואיכשהו מסתנן אל תוך תעשיית הקולנוע.

בואו נדבר מספרים - הסרט זכה לציון של 20% מהקהל ו-27% מהמבקרים באתר Rotten Tomatoes, והרוויח 8,900 דולר בלבד בסופ"ש הפתיחה שלו בקולנוע. חוץ מ"הסרט הגרוע של 2019", נכתב עליו שהוא "זחוח בצורה בלתי נסבלת" ושמדובר ב"בלגן מעייף וחסר צורה".

האם כל זה יפגע בקריירה של פרנקו? כאמור - כנראה שלא. אם לשפוט לפי כל מה שהוא עשה עד כה, סביר להניח ש"זירוויל" יהפוך לסרט קאלט, כזה שצופים בו בדיוק בגלל שהוא גרוע, והוא בטח גם יזכה ללא מעט מעריצים שחושבים שפרנקו הוא אל, לא משנה מה הוא עושה. טפלון, כבר אמרנו?