קייט האפטון
גם אנחנו נושפים עכשיו במרץ. קייט אפטון
עד היום הכרתם אותה בעיקר מתמונות ביקיני, מחשוף וסתם טופלס על סוס, אבל לקייט אפטון, מסתבר, יש שאיפות גדולות הרבה יותר מאשר עוד הופעה על שער ספורט'ס אילוסטרייטד. הדוגמנית בת ה-21 פרצה בשנתיים האחרונות מאלמוניות מוחלטת ועד למקום של כבוד ברשימת הנשים הסקסיות בעולם. עכשיו היא מתחילה לכוון את עצמה ליעד הגדול הבא: קריירת משחק.

אחרי שגמרו להתקוטט בינם לבין עצמם על ענייני כספים ואגו, ניתן סוף סוף האור הירוק לתחילת ההפקה של סרט ההמשך ל"פמליה", סדרת החבר'ה המצליחה של HBO. מאחר והצילומים צפויים להתחיל כבר בינואר, נכנס שלב הליהוק להילוך גבוה כבר עכשיו ובין השמות שמוזכרים כמועמדים להצטרף לוינס (אדריאן גרניה), אריק (קווין קונולי), דרמה (קווין דילון), טרטל (ג'רי פרארה) וארי (ג'רמי פיבן), מוזכרת כעת גם לא אחרת מאשר מיסיז אפטון.

על פי דיווח ב-TheWrap אישרו גורמים בהפקת הסרט ששיחות ראשוניות עם אפטון כבר נעשו בקשר לתפקיד הנשי הראשי. פרטים נוספים על התפקיד לא נמסרו, אבל זה כנראה לא יהיה מופרך להמר שיהיה מדובר במושא האהבה החדש של וינס. באולפני וורנר מסרבים בשלב זה להגיב לשמועות ומקורביה של אפטון מכחישים שנעשתה פנייה, אם כי מודים שמפיקי הסרט התעניינו בעבר באפשרות לצרף אותה לקאסט.

אם אפטון אכן תשתלב בסרט החדש, יהיה זה התפקיד הרביעי שלה על המסך הגדול. ב-2011 הספיקה להופיע בתפקיד קטן ב"מיליארד סיבות לשוד" ובשנה שעברה הפציעה גם ב"The Three Stooges", שני סרטים שכנראה לא יגיעו לרשימת ה-1001 שחייבים לראות לפני שמתים. בימים אלה היא מסיימת את צילומי "האישה האחרת", קומדיה רומנטית בכיכובם של קמרון דיאז וניקואי קוסטר-ולדאו ("משחקי הכס").

אבל זה לא אומר שאפטון לא יודעת לשחק אותה מול מצלמה. הנה הזדמנות טובה להיזכר באחת ההופעות הראשונות שלה אי פעם, כאוהדת אלמונית במשחק NBA. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל מבחינתנו היא עברה את האודישן.

>> בואו לפייסבוק שלנו