בעוד כחצי שנה יקרה דבר מאוד חשוב להרבה מאוד אנשים ברחבי העולם: סרט חדש של "מלחמת הכוכבים" ייצא לאקרנים, ושוב יחלק את העולם לשתי קבוצות, איתנו ונגדנו, מעריצים ובזים, אבירי ג'דיי ואנשי הצד האפל. אין הרבה תופעות תרבותיות כמו "סטאר וורס", הפרנצ'ייז האולטימטיבי והראשוני, שמאז הסרט הראשון ב-1977 מעריציו הפכו לשם נרדף למעריצים אדוקים (ו/או חנונים).

אז עכשיו הכל מתחיל שוב. בדצמבר יצא "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" בבימויו של ג'יי. ג'יי. אברמס ("אבודים", "סטארטרק"), ומשם והלאה נקבל סרט סטאר וורס חדש בכל שנה. כנהוג בעולם פוסט-"הנוקמים" בו אנו חיים, בין סרטי הטרילוגיה החדשה יצאו גם סרטי אנתולוגיה, שיתמקדו כל אחד בדמות מהסרטים הישנים. אחרי ששמענו על “rogue one” שיצא בסוף 2016 ויתמקד בקבוצה של שכירי חרב שמנסים לגנוב את התכניות לכוכב המוות, ואחרי ששמענו שריאן ג'ונסון ("הנוכלים בלום", "לופר") יביים את פרק 8, ואחרי שקיבלנו עוד המון שמועות, והדלפות וליהוקים וביטולים על הסדרה הזו, עוד מידע חדש מגיע היום. והוא די משמח.

סרט האנתולוגיה השני (שככל הנראה מתוכנן ל-2018) יתמקד בדמותו הצעירה של האן סולו - טייס החלל שגילם האריסון פורד בסרטים המקוריים. את הסרט יביימו כריסטופר מילר ופיל לורד – אחד הצמדים היצירתיים החזקים המבוקשים ביותר בהוליווד היום, שחתומים במשותף על "גשם של פלאפל", "ג'אמפ סטריט 21" ו"22", ו"סרט לגו" המעולה. השניים, כפי שאפשר לראות, כבר הוכיחו את יכולתם להחיות פרנצ'ייזים שנראים אבודים או מטופשים מכדי להצליח.

מילר ולורד כנראה מתרגשים מהמעמד, אמרו השבוע "זהו חלום שהתגשם, וזה לא מהסוג של החלומות שבהם אתה מאחר לעבודה וכל הבגדים שלך מלאים בפודינג, אלא חלום בו אתה זוכה לעשות סרט עם כמה מהדמויות האדירות ביותר בכל הזמנים בפרנצ'ייז שאהבת מאז שהיו לך חלומות בכלל".

לא ברור איך זה יסתדר עם יתר התכניות של הצמד, ששמם נקשר בין היתר גם בהמשכון של "לגו", בסרט הקומיקס של  DC על "פלאש", ובפרויקטים נוספים. האוריינטציה הקומית של הצמד מעוררת מחשבות לגבי הכיוון שאליו יקחו את הסרט. אבל יש עוד זמן, בינתיים העולם יכול להתמקד בספקולציות על הליהוק של האן הצעיר.