אין תמונה
תייג תחת: פשע, ניו יורק, מאפיה, מלא אוסקרים
זה לא סוד שיש סרטים שנוצרו במיוחד לאוסקר: סכסוכים משפחתיים, קרבות עקובים מדם, רומנים בלתי אפשריים וגיבור עם נכויות, הם רק חלק מדוגמאות לנושאים הכי ממוחזרים בתעשיית הקולנוע.

לכבוד טקס פרסי האוסקר 2014, שיתקיים בעוד חודש וקצת, אסף מגזיןTIME  את 233 הסרטים שהיו מועמדים לפרס "הסרט הטוב ביותר" מאז שנת 1970 והתיך אותם אל תוך מחולל סרטי אוסקר אוטומטי. אחרי שתכנסו ללינק, ובכל פעם שתלחצו על מקש ה- "Keep playing", האלגוריתם ייקח חלקים מאותם סרטים ויצור מהם סינופסיס לסרט חדש שיבטיח לכם חיבוק גדול מהאקדמיה.

איך זה עובד? דרך אתר imdb נלקחו מילות המפתח שמאפיינות כל סרט. על פי מילות המפתח חולקו הסרטים השונים ל-12,020 תגיות שונות כגון "סרטן", "קתולי" ו-"קליפורניה". את החיבור בין התגיות השונות ביצע הכלי על ידי כך שבדק איזה מילים נמצאות בדרך כלל אחת ליד השניה. האלגוריתם בחר תגית רנדומלית ואז מבצע מעין משחק אסוציאציות ובודק אלו תגיות קשורות אחת לשנייה. לדוגמא התגית: "מאפיה" מקושרת לתגית "פשע מאורגן", "ניו יורק", "אלימות" וכן הלאה. משם ממשיך לחפש תגיות שקשורות למה שנבחר עד כה עד שנוצרת רשת של אירועים, דמויות ומקומות שיוצרים סיפור קוהרנטי.

טיטאניק פוסטר
תייג תחת: אהבה, אסונות, טרגדיה, רק לדיקפריו לא נשאר
זה לא תמיד עובד. מדי פעם תמצאו דמות מהמאה ה-17 בוושינגטון הבירה, או טירון ממלחמת העולם השניה בשנת 1920. אבל לרוב הקומינבציות יובילו לתוצאות די הגיוניות. יש כמיליארד אפשרויות שונות, אז אנחנו מציעים לכם לבדוק מעכשיו.

דוגמאות נבחרות:

"סנטור אמריקאי בספרד מתעמת עם פוליטקה ומוות"

"אפרו אמריקאי ונער בן 16 מתמודדים עם זעם נעורים וחמלה במיין"

"בברונקס של שנות החמישים, פושעת בלונדינית מתעמתת עם שחיתות משטרתית, הונאה ושחקן פוטבול אמריקאי" 

"מזכירה אירית וגרוש מתמודדים עם חברות, שימוש בסמים ונקמה באנגליה"

"שכיר חרב הומו בניו יורק עם סיפור על הכבוד, שאפתנות וחוסר נאמנות"

"סיפור תקווה, חסד ואהבה אסורה לאסטרונאוט ביוסטון"

צפייה נעימה!