אנחנו מקווים שאתם אוהבים לשבת זמן ממושך, כי החדשות האחרונות לגבי הסרט "הנוקמים: סוף המשחק" חושפות את אורכו של הסרט - 182 דקות. כן, מדובר בסרט באורך של יותר משלוש שעות ולא, לא מדובר בגרסת הבמאי. במשך תקופה ארוכה סרבו אולפני מארוול להסגיר באופן מפורש את אורך הסרט, וגם במאי הסרט, האחים ג'ו ואנתוני רוסו, נמנעו מדיון ישיר בנושא. אבל רשת אולי הקולנוע האמריקאית AMC פתחה בשבוע שעבר את עמוד המכירה המוקדמת שלה לפני יציאת הסרט - וציינה בו את האורך המלא. 

כשכבר התייחסו באולפני מארוול לאורכו הצפוי של הסרט, זה נשמע מרוכך ואמורפי. נשיא מארוול, קווין פייגי, אמר: "אנחנו נשחרר אותו בדיוק באורך המושלם, אנחנו מבטיחים שהוא יהיה בדיוק באורך שהוא אמור להיות". מדובר בהבטחה די מעורפלת, אבל נראה שהמפיקים רצו להכין את הצופים מראש לכך שיהיה מדובר בסרט ארוך מהרגיל, אבל בלי פריים אחד מיותר. לשם השוואה, "שומרי הגלקסיה" נמשך קצת יותר משעתיים, "ת'ור: העולם האפל" נמשך שעה ו-55 דקות ואפילו "מלחמת האינסוף" מתפרש רק על פני שעתיים ו-40 דקות. "סוף המשחק" יעקוף אותו - ולא במעט. עכשיו רק נותר לראות אם כל הזמן הזה יושקע בעוד ועוד סצנות אקשן, או שאולי התסריט יעמיק לשם שינוי את הדמויות עצמן (כל ה-80 שצפויות לחזור לסרט) ואת המסע הרגשי שלהן. לנו יש כבר הימור.

אם אתם מעריצים של סדרת הסרטים וכבר צפיתם בכל סרטי הנוקמים וסרטי הסולו של הגיבורים שלהם, כנראה שתצפו גם בזה. אבל אם הזמן שלכם יקר לכם ומספיק לכם הטריילר כדי לקבל עוד הצצה על הכוכבים החתיכים בתחפושות הצמודות, הנה מה שעוד תוכלו להספיק לעשות בשלוש שעות ושתי דקות:

דברים שאפשר לעשות במקום לצפות ב"הנוקמים: סוף המשחק"

- לצפות בחצי מעונת האיחוד, "בנות גילמור: שנה בחיים"

- לנהוג מתל אביב לראש הנקרה - וחזרה

- לרוץ מרתון (אם אתם ממש טובים בזה)

- לנסוע לשכונה בה גדלתם, ללכת למתנ"ס, לשים פתק בקלפי, להספיק להתלונן על זה שהוא לא ישפיע וגם להנות מסייל של יום הבחירות

- לחפוף את השיער וגם לשקר שאתם נשארים בבית כדי לחפוף את השיער

- לטוס לבולגריה

- לצפות כמעט בכל הסרט "טיטניק" (גם ככה הסוף מעצבן)

- לצאת לשלוש הליכות יסודיות מחוץ לבית, ובכך להקטין את הסיכוי לשבץ

- לבנות שידה מאיקאה בלי עזרה של אף אחד

- לעשות בינג' לכל הסדרה החדשה של ריקי ג'רבייס עם שתי דקות אקסטרה להתבאס מהפרק האחרון

- לצחצח שיניים 90 פעם (זמן הצחצוח המומלץ לאדם בוגר הוא כשתי דקות)

- לצבוע קיר או שניים בסלון

- לקרוא את "את הבוס", לפי קצב קריאה של עמוד אחד בדקה

- להזמין טכנאי - ושהוא גם אשכרה יבוא