אם חשבתם ששמעתם מספיק על משולש האהבה המוזר/מחליא של וודי אלן, מיה פארו ובתה המאומצת סון-יי פרווין, כעת מגיע בנו המאומץ, מוזס פארו, ומוכיח שעוד יש הרבה צדדים לסיפור המשפחתי.

בספר החדש שיעסוק בקריירה הקולנועית של הבמאי המצליח, “Start to Finish: Woody Allen and the Art of Moviemaking”, מתראיין פארו ג'וניור לאריק לאקס (מעין מומחה לענייני וודי אלן, יש שיאמרו), וחושף כי אמו התעללה בו ובשאר אחיו, ואף הנחתה את אחותו, דילן, להאשים את וודי בהתעללות מינית ב-1992.

Cherish these special days.

A post shared by Moses Farrow (@mosesafarrow) on

זאת לא פעם ראשונה שהבן נחלץ לעזרת אביו. כבר בשנת 2014, לאחר שדילן כתבה מאמר ל"ניו יורק טיימס" שסיפר בהרחבה על הטרדותיו של אביה, התראיין מוזס לעיתון "People", ושם חשף, לכאורה, כי פארו "הרעילה" את ילדיה נגד וודי. "אמי נטעה בי את השנאה לאבי על כך שהוא עזב את המשפחה והתעלל מינית באחותי", אמר בזמנו. "ושנאתי אותו בגללה כל השנים הללו. אני עכשיו מבין כי זאת הייתה דרכה להתנקם בו על כך שהתאהב בסון-יי". 

מיה פארו 15 ילדים - משפחות גדולות בהוליווד (צילום: צילום מסך)
שטפה להם את המוח. פארו והילדים | צילום: צילום מסך

מי שסתרה לגמרי את דבריו בזמנו הייתה דווקא דילן, שאמרה כי אמה מעולם לא הנחתה אותה. "היא אף פעם לא ניסתה לשתול לי זיכרונות מוטעים. הזיכרונות שלי הם שלי. אני זוכרת אותם. היא הייתה המומה כשסיפרתי לה. כשיצאתי החוצה עם הסיפור שלי היא קיוותה שהמצאתי את זה". 

כעת הוא מרחיב על דבריו, ואומר בראיון ללקס שאימו נהגה במניפולציה רגשית כלפיהם ובהתעללות פיזית, כשהוא מזכיר מספר מקרים בהם פארו היכתה אותו או לחצה על הילדים לפעול לפי רצונותיה. "עכשיו כשאני כבר לא חי בפחד מהדחייה שלה, אני חופשי לספר כיצד היא שטפה את מוחי".

בתגובה לדבריו האחרונים, פארו טוענת כי "מוזס ניתק כל קשר עם המשפחה, כולל עם אשתו לשעבר שהייתה בהיריון כשעזב. זה שובר לב ומביך שהוא ממציא דברים כאלה, כנראה במטרה לרצות את וודי. כולנו מתגעגעים אליו ואוהבים אותו המון". ספרו של אריק לקס, “Start to Finish: Woody Allen and the Art of Moviemaking”, עתיד לצאת לאור ביום ג' הקרוב.

mako תרבות בפייסבוק