באופן לא מפתיע במיוחד, ההעצמה הנשית מתחילה להפוך מצו השעה המצפוני לבון טון התרבותי. ואיך אפשר להבחין בתהליך הזה קורה? כשאנשים שהקשר בינם לבין העצמה נשית הוא מופרך לחלוטין מחליטים גם הם לקפוץ על העגלה. הפקתו של סרט חדש על קבוצת כדורסל נשים העמידה בפרונט שם שעורר תמיהה מצד רבים - המוזיקאי כריס בראון, שהסתבך בכמה פרשיות של הכאת נשים, כולל התקרית הזכורה בה הכה את בת זוגו באותו הזמן, ריהאנה.

הראפר והשחקן ניק קאנון יככב לצד בראון ויביים את הסרט, שייקרא בשם המקורי “She Ball”. הסרט יגולל את סיפורה של ליגת כדורסל נשים, שגורמת להצלת מרכז קהילתי. קאנון יגלם אב לילדה בת 7 שמנהל את המרכז הקהילתי הכושל, ומגייס ליגת כדורסל רחוב של נשים כדי לנסות להציל את המרכז. פירוט העלילה הקצר נשמע מעצים ונשי ביותר, אך לא ברור מדוע בחר קאנון ללהק את בראון ככוכבי הסרט הנשי, כביכול, שאף אחד מיוצריו אינה אישה.

קאנון דיבר עם המגזין "וראייטי" ואמר כי הוא "מאוד מתרגש מהסרט הזה. זה משהו חזק בשביל התרבות. המטרה העיקרית של הסרט היא להעצים נשים". אך הסרט שהוא כתב והפיק בעצמו, לצד מפיקים גברים אחרים, כבר מושך אש על הבחירות הפרסונליות במרכזו. לצד בראון, קאנון והשחקן אוון רוס, האישה היחידה שדבר ליהוקה פורסם עד כה היא רבקה דה מורניי. עם זאת, על פי דיווחים, שחקניות כדורסל רבות מליגת ה- WNBA ומליגות חובבניות אחרות צפויות להשתתף גם הן.

כצפוי, החדשות על ליהוקו של בראון לסרט המבקש לשים נשים במרכז התקבלו בתגובות לועגות ברחבי הרשת. גולשת אחת כתבה, בירידה עקיפה על נשיא ארה"ב דונלד טראמפ: "כזה כישלון.. זה כמעט נשיאותי".


ציוץ נוסף ביקר את העובדה שבמקום לבחור באישה שתביים את הסרט ותככב בו, בחרו ב"גרוש בוגדני ולא מצחיק לביים, ובתור כוכב נבחר במישהו שידוע בעיקר בכך שהכה מלכה". ציוץ אחר תהה האם הארווי ויינשטיין יפיק את הסרט.



ציוף נוסף ניסח במדויק את מה שהרגשנו כשקראנו את החדשות: "זה אחד מהמשפטים האלה שאתה חושב שלא יכולים להפוך להיות יותר גרועים, ואז אתה ממשיך לקרוא ונוכח לגלות שטעית".


mako תרבות בפייסבוק