שש פעמים
היסטוריה בדרך לכנסת. "שש פעמים"
"שש פעמים", סרטם המדובר של הבמאי יונתן גורפינקל והתסריטאית רונה סגל, יצא לפני שבועיים בלבד לבתי הקולנוע ברחבי המדינה וכבר הספיק להפוך לאחד הסרטים הכי מסקרנים שעברו על המסכים בשנים האחרונות. למעלה מ-16,000 צופים כבר הספיקו לחזות בסרט המצייר את הגבולות המטושטשים שבין הסכמה לניצול, וכעת הוא עומד לעשות היסטוריה ולהגיע גם לכנסת.

לראשונה אי פעם בתולדות הקולנוע הישראלי, יוצג סרט כחול-לבן בפני חברי המליאה ועובדי המשכן. את ההקרנה שתתקיים ב-24 בדצמבר (יום שלישי הבא) יזמה חברת הכנסת מרב מיכאלי בשיתוף עם יו"ר ועדת המשנה למאבק בסחר בנשים וזנות, חבר הכנסת דוד צור. בתום ההקרנה יתקיים דיון תחת הכותרת "כך נראית הסכמה של בת 15" בהנחייתה של מיכאלי.

עלילת "שש פעמים" (סרט הביכורים של גורפינקל), שהופק בשיתוף קשת וקרן הקולנוע הישראלי, מתבססת על תחקיר של חמש שנים וחלק מההתרחשויות בו התקיימו במציאות. במרכז הסרט ניצבת דמותה של גילי (סיון לוי, שזכתה בפרס אופיר לשחקנית הטובה ביותר), תלמידה שמגיעה לבית ספר חדש בהרצליה ועוברת שורה של אירועים שנעים על הגבול האפור שבין התעללות מינית לבין הסכמה שבשתיקה להשתתף בסיטואציות שכאלה לטובת קידום מעמדה החברתי. 

>> בואו לפייסבוק שלנו