ג'ייסון מומואה (צילום: Mike Coppola, GettyImages IL)
רק עזוב את וונדר וומן בשקט. ג'ייסון מומואה | צילום: Mike Coppola, GettyImages IL
מעריצי "משחקי הכס" זוכרים אותו בתוך חאל דרוגו, הברברי עם לב הזהב שהעניק לנו את המושג חאליסי, אבל יכול להיות שבעוד שנתיים הוא יהיה הנבל הכי מדובר בעולם. על פי דיווח בהוליווד ריפורטר נמצא ג'ייסון מומואה במגעים מתקדמים להצטרף ל"באטמן נגד סופרמן", סרט ההמשך המדובר כל כך ל"איש הפלדה", שבו תשתתף גם גל גדות בתפקיד וונדר וומן.

מומואה, יליד הוואי, פרץ מהאלמוניות שליוותה את קריירת המשחק שלו בזכות סדרת הפנטזיה המצליחה של HBO וכבר כעת הוא מיועד לככב בארבעה סרטים וסדרת טלוויזיה חדשים. בשלב זה מסרבים כמובן בהפקה למסור פרטים על הליהוק של מומואה, אבל הערכות ראשונות מייעדות לו את תפקיד הנבל, דומסדיי (Doomsday).

דומסדיי נחשב לאחת הנבלים האכזריים ביותר שהופיעו אי פעם בעולם של DC, ונודע בתור מי שהרג את סופרמן בחוברת הקומיקס פופולארית במיוחד מ-1992. הדמות, שמתוארת כמכונת הרג חסרת כל סנטימנטים שפועלת מתוך זעם בלתי נשלט, מזכירה לא מעט את הדמות שגילם מומואה במשחקי הכס. רמזים לקיומו של דומסדיי פוזרו בתוספות המיוחדות שהופיעו במהדורת הבלו-ריי של "איש הפלדה".

דומסדיי (צילום: ויקיפדיה / Arimis / DC Comics)
סך הכל נראה טיפוס חביב | צילום: ויקיפדיה / Arimis / DC Comics
אפשרות נוספת היא שמומואה יגלם את "הצייד ממאדים", חייזר שהגיע בטעות אל כדור הארץ וניחן ביכולות פיזיות יוצאות דופן (תחום שמומואה מצטיין בו). כל זאת כהכנה ל"ליגת הצדק", סרט הגיבורים הגדול שייצא ב-2016 ויהווה תשובה ל"נוקמים" של מארוול. אם אכן יצטרף, יעבה מומואה קאסט עמוס כוכבים גם כך עם הנרי קאוויל, בן אפלק, איימי אדאמס, דיאן ליין, לורנס פישבורן וכמובן גל גדות.

>> בואו לפייסבוק שלנו