פול ווקר (צילום: Stuart C. Wilson, GettyImages IL)
החברים הכי טובים. ווקר ודיזל על השטיח האדום | צילום: Stuart C. Wilson, GettyImages IL
תעשיית הקולנוע קיבלה את הבשורות על מותו הטראגי של פול ווקר בתאונת דרכים בלוס אנג'לס הבוקר (ראשון) בתדהמה גדולה. את התחושות הקשות ביטאו מכריו ושותפיו לדרך של השחקן בסטטוסים וציוצים שממלאים בשעות אלה את הרשתות החברתיות. "אחי, אתגעגע אליך כל כך", כתב וין דיזל, מי שכיכב לצידו של ווקר בסדרת סרטי "מהיר ועצבני". את האחרון שבהם סיימו השניים לצלם בימים אלה. "אני פשוט חסר מילים. גן עדן הרוויח מלאך חדש. נוח על משכבך בשלום".

"שולח חיזוקים והרבה אהבה למשפחת ווקר ברגעים שוברי הלב שעוברים עליהם", כתב דוויין ג'ונסון, כוכב נוסף שהצטרף לפרנצ'ייז המצליח בסרט השישי, "אנחנו מוצאים את הכוח שלנו באור שהוא הותיר לנו. אוהב אותך אחי". ג'יימס וואן, במאי הסרט השביעי כתב לעוקביו בטוויטר: "אני הרבה יותר משבור לב כרגע. אין לי יכולת לעכל הבשורה הזאת".


גם מי ששיחקו לצד דיזל בסרטים מחוץ לעולם "מהיר ועצבני" מיהרו לשתף את רגשותיהם. "פול היה בחור טוב", כתב ריאן פיליפה, עמו שיתף ווקר פעולה בדרמת המלחמה "גיבורי הדגל", "הוא היה אדם מצפוני ולא נתן לעצמו להיסחף ברוח של הוליווד. הוא ידע שהחיים הם הרבה יותר מהתעשייה ופעל בהתאם. שמחתי להכיר אותך אחי". המפיק אדם שנקמן העלה תמונה שלו עם ווקר בצעירותו בצירוף הכיתוב "פול היקר...תישן עם המלאכים".

פול ווקר (צילום: Ernesto Ruscio, GettyImages IL)
"אישיות יוצאת דופן בעיר מלאה בדמויות שנויות במחלוקת" | צילום: Ernesto Ruscio, GettyImages IL
ג'סיקה אלבה, שכיכבה לצד ווקר ב"סודות בים הכחול" הביעה אף היא את רגשותיה בטוויטר: "הוא היה אדם נפלא, כל כך מתוק ועם רגליים על הקרקע. לבי יוצא אל משפחתו". את רייצ'ל לי קוק הכיר ווקר על הסט של "יש לה את זה", דרמת הנעורים המצליחה משנות ה-90. בפוסט משלה כתבה השחקנית: "פול היה אישיות יוצאת דופן בעיר מלאה בדמויות שנויות במחלוקת. טרגדיה גדולה".

>> בואו לפייסבוק שלנו