האם הסרט על הפקת "יחידת המתאבדים 2" יהיה מעניין ואנושי יותר מהסרט עצמו? התשובה היא שאנחנו לא יודעים, אבל הבדיחה הזו טובה מדי ולא יכולנו להתעלם ממנה. אבל אחרי נטישתו של וויל סמית', שבשבוע שעבר אושר סופית שלא ימשיך יגלם את דדשוט בסרט ההמשך (שמיועד לצאת בקיץ 2020), החליטו באולפני וונרנר ובחברת הקומיקס די. סי. ללהק מחדש את התפקיד, ואפילו יש להם מועמד מוביל. על פי פרסום של מגזין הבידור הוליווד ריפורטר, אידריס אלבה צפוי לרשת את מקומו של סמית' כצלף המיומן, והמנהיג הרשמי למחצה של חוליית נבלי העל, שתיפגש פעם נוספת כדי להילחם באיזהשהו איום מפלצתי. 

מקורות יודעי דבר סיפרו לכתב בוריס קיט שאלבה נפגש בשבוע שעבר עם ג'יימס גאן, הבמאי המיועד של "יחידת המתאבדים 2". על פי אותם דיווחים, אלבה הוא הבחירה הראשונה של גאן להחלפת סמית', והפגישה ביניהם הסתיימה בצורה טובה מאוד.

גאן, שגם כתב את התסריט (ועל פי השמועות, עשה זאת בזמן קצר למדי כדי לעמוד בלוח הזמנים הצפוף שוורנר הקציבו להפקת הסרט), ביים את שני הסרטים הראשונים בסדרת "שומרי הגלקסיה", ששייכת ליקום הקומיקס/קולנוע של מארוול ודיסני. הוא גויס על ידי וורנר ודי. סי. אחרי שבשנה שעברה הוצפו מחדש מספר ציוצים טרנספוביים וגזעניים שצייץ, מה שגרם למארוול לפטר אותו מיידית. גם אלבה הוא בוגר של יקום מארוול, ושיחק את היימדל, שומר הסף של ממלכת אסגארד, בשלושת סרטי "ת'ור", וכן בשני הסרטים האחרונים במותג "הנוקמים". וניתן לומר בזהירות שאלבה פנוי למדי לעבור לחברה המתחרה אחרי שבשנה שעברה, ב"הנוקמים: מלחמת האינסוף", מצא היימדל את מותו. 

נזכיר גם שאלבה זוכה אט-אט למוניטין של מחליף סדרתי, וששמו עולה פעם אחר פעם בדיונים על זהות השחקן שיחליף את דניאל קרייג בתפקיד ג'יימס בונד. הפקת הסרט ה-25 בסדרת בונד כבר יצאה לדרך עם קרייג בתפקיד 007, אולם החוזה של השחקן הבריטי מסתיים אחריו, ורבים מהמרים ומקווים שאלבה יהפוך לשחקן השחור הראשון שיעטה את החליפה ויערבב את המרטיני.

View this post on Instagram

A post shared by Idris Elba (@idriselba) on

ונקווה שלגאן לא אכפת להמשיך ולערוך אודישנים, כיוון שנוסף לסמית', מסתמן שגם ג'ואל קינמן, ששיחק את ריק פלאג ב"יחידת המתאבדים", לא מעוניין לחזור לסרט ההמשך. העלילה שגאן כתב מסתמכת ברובה על הצגת דמויות חדשות, אולם בוורנר קיוו להחזיר לפחות את הכוכבים הגדולים ביותר מהסרט הקודם, בהם סמית' ומרגו רובי, שאכן צפויה לחזור לתפקיד הארלי קווין (תפקיד שתשחק גם בסרט סולו, שמצטלם בימים אלה).