בסוף השבוע האחרון, אחרי 16 שנים, "המלאכיות של צ'רלי" חזר למסך הגדול בגרסה חדשה ומצופה. לצערה של אליזבת בנקס, שעומדת מאחורי הסרט, לא הכל הלך לפי התכנית ו"המלאכיות" הרוויח הרבה פחות מהמצופה. בימים הראשונים לצאת הסרט, הוא הרוויח 8.3 מיליון דולר בלבד בארה"ב וסכום כולל של 27.6 מיליון ברחבי העולם. לנו זה אולי נשמע הרבה כי אין לנו מיליונים, אבל מדובר בכישלון די גדול. במיוחד בהתחשב בעובדה שהפקת הסרט עלתה בסביבות 50 מיליון דולר.

הסרט, בו מככבות קריסטן סטיוארט, נעמי סקוט ואלה בלינסקה, הגיע למקום השלישי בקרב הסרטים החדשים שיצאו לאקרנים לאחרונה, אחרי "פורד נגד פרארי" ו"הקרב על מידווי". בנקס כתבה, ביימה, הפיקה את הסרט וגם מככבת בו. אבל אפילו היא מבינה שהפרויקט נכשל, ויוצאת להגנתו בטוויטר.

"אם את אחראית לכישלון, תוודאי שהשם שלך מופיע בו לפחות ארבע פעמים", היא כתבה והוסיפה: "אני כל כל גאה ב'מלאכיות של צ'רלי' ושמחה שזה יצא לאוויר העולם". לא הרבה אנשים פקדו את בתי הקולנוע כדי לצפות בסרט, אבל בנקס מגינה על היצירה שלה בכל מחיר. כשנשאלה מדוע עלה צורך בגרסה חדשה ל"מלאכיות של צ'רלי" היא ענתה: "קיבלתם 37 סרטים על ספיידרמן ואף אחד לא מתלונן! אני חושבת שנשים יכולות לעמוד במרכז סרטי אקשן פעם ב-17 שנים".

עוקביה של בנקס מיהרו לעודד אותה ולנסות לרומם את מצב רוחה. "עשית עבודה מעולה, הבנות מדהימות, המסר מדהים. לצערי, לעולם עדיין יש בעיה עם סיפורים נשיים", כתבה גולשת אחת. "אנחנו גאים בך, כולנו. לא מגיע לסרט לקבל יחס כזה! אנשים מבקרים אותו מבלי לצפות בו. רוצים סרט המשך!", עודדה גולשת אחרת. "הסרט הוא לא כישלון! נהנתי ממנו, הוא היה כיפי וקשוח. בעצמי צפיתי בו פעמיים וממש אהבתי אותו. אני עובדת באולם קולנוע וראיתי שהצופים עומדים בסוף הסרט ומוחאים כפיים".

אם דאגתם לשלומה של בנקס, תפסיקו. היא מרגישה בסדר גמור ותישאר עסוקה בזמן הקרוב. השחקנית והיוצרת מככבת בפרויקט חדש של Hulu, מיני סדרה בשם "Mrs. America", בנוסף, היא תמשיך לככב לצד אנטוני מקיי ב"Signal Hill".