אין תמונה
אל תבכי קריסטן, תמיד תהיה לנו פריז
מכל הטקסים בעונת הפרסים הארוכה של הוליווד, יש רק אחד שבו כולם מקווים שלא להיקרא אל הבמה. מדובר בטקס ה"ראזי" כמובן, שמעניק זו השנה ה-11 ברציפות את ה"פרסים" לסרטים והשחקנים הגרועים ביותר של השנה החולפת. לאורך השנים נרשמו כמה מקרים של הומור עצמי ראוי לציון, כמו זה של סנדרה בולוק, שעלתה לקבל את הפרס. אבל ברוב המקרים לא טורחים המועמדים או המנצחים לקבל את הכבוד המפוקפק הזה.

אבל גם בהיעדרם של כוכבי "דמדומים", זה היה הלילה שלהם. "שחר מפציע: חלק 2", הסרט החמישי והאחרון בסדרת הערפדים שוברת הקופות, זכה בלא פחות מ-7 תארים שנויים במחלוקת. בין הבולטים שבהם: הסרט הגרוע ביותר, הבמאי הגרוע ביותר (שהלך לביל קונדון), השחקנית הגרועה ביותר (קריסטן סטיוארט) וצוות השחקנים הגרוע ביותר.

אין תמונה
ידענו שהיא תותחית
לא רק הערפדים זכו למנת המבוכה שלהם, גם לריהאנה אין במה להתגאות בעקבות ההופעה הראשונה שלה אי פעם בסרט קולנוע. הכוכבת מברבדוס קיבלה את פרס שחקנית המשנה הגרועה ביותר, כשהיא מנצחת בין היתר את חברתה לסרט "באטלשיפ", ברוקלין דקר. מי שכבר רגיל לככב בראזיס הוא אדם סנדלר, שמקומו לא נפקד גם השנה עם תואר השחקן הגרוע ביותר והתסריט הגרוע ביותר ל"That's My Boy".

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו