חייבים להודות, ג'יימס פרנקו מתחיל להתיש גם אותנו. הקטע של מי שמצליח להיות במאי, שחקן, מפיק, תסריטאי ומחזאי , תוך שהוא מטריד קטינות בקטע ויראלי חתרני באינסטגרם, הפסיק להיות חמוד בערך לפני שנתיים. מאז פרנקו הוא בעיקר נודניק שמתאמץ קצת יותר מדי. מצד שני, קצת קשה להישאר אדישים לפרובוקציה האחרונה והמסקרנת שלו.

לפסטיבל ונציה הופיע פרנקו כשעל ראשו המגולח מופיע "קעקוע" של מונטגומרי קליף ואליזבת טיילור. מעבר לתשומת הלב שהוא כל כך אוהב לקבל, המחווה הזו כוונה באופן ישיר לעטיפת הספר "Zeroville", שאותו מתכוון פרנקו לעבד לקולנוע ולככב בעצמו בתפקיד הראשי. הספר, שראה אור ב-2007, נחשב לאחד הטובים והמוערכים בשנים האחרונות וצוין ברשימת המלצות החובה של הוושינגטון פוסט, ניוזוויק, הלוס אנג'לס טיימס ועיתונים מובילים נוספים. במוקד השבחים עמדה האמירה הביקורתית של הספר על המחירים של הערצת כוכבים והאדרתם וכן על ההתמסחרות ששינתה את הוליווד מקצה אל קצה בתחילת שנות ה-70.

אין תמונה
במרכז עלילת הספר עומד אייק ג'רום, סטודנט מנוכר לארכיטקטורה בן 24 ופריק של קולנוע, שמחליט לצאת ב-1969 בעקבות האהבה הגדולה ולהגיע באוטובוס ללוס אנג'לס. על ראשו מופיע קעקוע זהה לזה של פרנקו שמהווה מחווה ל"מקום תחת השמש" בכיכובם של טיילור וקליף. הגשמת החלום של ג'רום מביאה אותו למפגש עם הצדדים האפלים של התעשייה והופכת את החלום לסיוט.

פרנקו רכש את הזכויות לעיבוד הספר כבר ב-2011, אבל כעת נראה שהוא נותן לפרויקט עדיפות גבוהה בתוך שלל הפרויקטים האחרים שהוא מעורב בהם. בשלב זה אין ליהוקים נוספים מלבד פרנקו, אך נראה שאם הדברים יתמקדו כמתוכנן הסרט עשוי להגיע לבתי הקולנוע בחלק השני של 2015 או בתחילת 2016.