מי מאיתנו לא כתב מכתב מעריצים לאליל נעוריו? בין אם קיבלתם מענה ובין אם לא, כנראה שהמכתב שכתבתם לא תרם לכם כמו המכתב של מרגו רובי. בראיון למגזין The Sun השחקנית האוסטרלית סיפרה על הערצתה לקוונטין טרנטינו, ועל איך ההערצה הזו גרמה לה לככב לצד לאונרדו דיקפריו ובראד פיט בסרטו האחרון של הבמאי "היו זמנים בהוליווד".

"כתבתי לו מכתב שאומר כמה אני אוהבת את היצירות שלו וכמה אשמח לצפות בו עובד יום אחד", אמרה מרגו. "כמה שבועות לאחר מכן קיבלתי שיחת טלפון: 'קוונטין קיבל את המכתב שלך והוא רוצה להיפגש'. ישבנו והוא סיפר לי על הפרויקט. חלפו כמה חודשים והתסריט היה מוכן".

בסרט "היו זמנים בהוליווד" מגלמת רובי את השחקנית שרון טייט, שנרצחה על ידי חברי הכת של צ'רלס מנסון בקיץ 1969. רובי העידה שהיא רואה בסרט הזדמנות "לגרום לאנשים להעריך את החיים שהיא חייתה במקום לזכור אותה בגלל המוות שלה".

המכתב שכתבה רובי היה מעשה לא שגרתי, אבל מי שמכיר את פועלה של רובי לא יופתע מכך. במאי הסרט "הזאב מוול סטריט", מרטין סקורסזה התראיין בעבר למגזין טיים ונזכר באודישן המטורף שעשתה מרגו מולו ומול דיקפריו. "היא קיבלה את התפקיד ל'הזאב מוול סטריט' במהלך הפגישה הראשונה שלנו, על ידי זה שהיא נתנה ללאונרדו דיקפריו סטירה רועמת לפנים. זאת הייתה אימפרוביזציה שהיממה את כולנו".

באודישן עצמו, דיקפריו ורובי צעקו אחד על השני כחלק מסצינה של ריב בין השניים. בשלב כלשהו, לפי התסריט שהיה בידיהם, דיקפריו אמר לה "את צריכה להיות שמחה שיש לך בעל כמוני, עכשיו בואי ונשקי אותי". רובי התקרבה אליו ובמקום לנשק אותו, כפי שכתוב בתסריט, היא קיבלה החלטה ספונטנית לתת לו את הסירה הכי מצלצלת שאפשר, פלוס איחול לבבי של "לך תזד***". השחקנית סיפרה בעבר בראיון למגזין הרפר'ז באזאר שהייתה בטוחה שמישהו יזעיק את המשטרה בעקבות האקט שלה. "בראש שלי אמרתי לעצמי 'יש לך רק עוד 30 שניות בחדר הזה, ואם את לא עושה משהו מרשים שום דבר לא יצא מזה. זאת הזדמנות של פעם בחיים, פשוט קחי אותה".