מארי - "שלושה גברים ותינוקת"

איך אפשר להשאיר דבר כזה בפתח דלת ולברוח? מארי הקטנה מ"שלושה גברים ותינוקת" נזנחת על ידי אמה וגדלה בין זאבים. כלומר, בין שלושה גברים שאין להם שמץ של מושג מה לעשות איתה. למרות זאת, היא נשארת חמודה. עוד לפני שמלאה לה חצי שנה הספיקה מארי לעבור מאמא לשפם של טום סלק וחבריו, להסתבך עם סוחרי סמים, כמעט לעבוד ללונדון ובחזרה לדירה הניו יורקית ואת הכול היא מקבלת בשלוות נפש מפתיעה.

מייקי - "תראו מי שמדבר"

הסרט שהצליח לשכנע אותנו שלתינוקות יש מחשבות בדיוק כמו מבוגרים, והם אפילו מדובבים על ידי ברוס וויליס. 4 תינוקות שונים נכנסו לנעליו הפיציות של מייקי, רק כדי לשתף אותנו קצת באיך העולם נראה מבעד לעגלה. "תראו מי שמדבר" עשה שירות נפלא לתינוקות ברחבי העולם שפתאום נתפסו כיצורים הרבה יותר מפותחים ממה שהיה נהוג לחשוב שהם. מה גם שאף אימא לא רוצה שהבייבי שלה ירכל עליה עם התינוקות האחרים בגינה.

סטואי גריפין - "איש משפחה"

כולם אוהבים את סטואי, התינוק המתנשא והמגלומן עם אחד מתסביכי האם מהמפוארים שראינו בטלוויזיה. כולם אוהבים את סטואי, אבל רוב ההורים היו מעדיפים את "תינוקה של רוזמרי" על הפעוט השטני מ"איש משפחה". אפילו שלגדל את סטואי זה סיפור לא קל (ולגדל את כריס?), הוא עדיין אחת מהדמויות הכי כיפיות ומצחיקות בטלוויזיה כיום. כי אם כבר תינוק מטורף, עדיף שיהיה לו מבטא בריטי.

ג'וניור - "בייבי אריזונה"

אם אתה תינוק בסרטים של האחים כהן כנראה שתאלץ להיחטף כמה פעמים ולהסתבך עם כמה מהפושעים הכי מסוכנים באזור, זה חלק מהתפקיד. לא פלא שכולם רוצים את התינוק מ"בייבי אריזונה", מדובר באישיות די קשוחה במעטה של פעוט בלונדיני. גם כאן, כמו בחלק גדול מסרטי תינוקות אחרים, התינוק הוחלף מספר פעמים, כאשר כל שחקן שהתחיל ללכת נזנח עבור תינוק צעיר יותר. אחת האימהות כל כך רצתה שהתינוק שלה ימשיך בתפקיד ששמה לו את הנעליים הפוכות רק כדי שיזחל במקום לתרגל את כישורי ההליכה שלו. פתאום ניקולס קייג' כפושע צעיר נשמע כמו אבא אידאלי.

"בייביז"

מה משותף לתינוקות מכל העולם? הם מתוקים וקטנים. גם אם אתם ציניקנים גדולים שלא מתרשמים מתינוקות וכלבלבים, משהו בתינוקות של בייביז יצבוט לכם את הלב. 4 תינוקות מופיעים בסרט הדוקומנטרי, 2 מאזורים עירוניים ו-2 מכפרים נחשלים (כמה חמוד התינוק מנמיביה? התשובה: מאוד). "בייביז" הוא מנת קיטש סכרינית שקל לזלזל בה, אבל קשה להתעלם ממנה. ככה נראים תינוקות וזה אפילו יותר טוב מבכל סרט מתוסרט.

מישל – "צער גידול בנות"

לא משנה לאיזו אימפריה כללית צמחו התאומות אולסן, ומכמה הפרעות אכילה סבלו על הדרך, מבט בהן לנצח יזכיר לנו את בת הזקונים של משפחת טאנר. כשעלתה "צער גידול בנות" לאוויר, התאומות היו רק בנות שנה וכבר פיזרו אבק כוכבים לכל עבר. המפיקים בסדרה שחששו מתגובת הקהל לכך שאת מישל הקטנה משחקות שתי בנות שונות, נתנו קרדיט בסוף הסדרה ל"מרי קייט אשלי אולסן". בהמשך יגלה העולם את היותן של בנות אולסן אושיות נפרדות (הכי "You got it, dude!"), אבל לנצח לא יצליח להבדיל ביניהן.

אלורה דנן - "ווילו והנסיכה"

להיוולד בצינוק זה לא הסימן הכי מבטיח לחיים של פעוטה. התינוקת שמוברחת על ידי מיילדת מסורה במיוחד נמצאת על ידי ווילו, חקלאי וקוסם חובב, אבל לפחות היא זוכה להיתקל בפיות אמיתיות, הפנטזיה של כל ילדה בת פחות 8 (ובעצם, כל אדם בעולם, על מי אנחנו עובדים). אלורה היא מרכז סרט הפנטזיה משנות ה-80 ולמרות שהקריירה של האחיות שגילמו אותה לא המריאה אחרי גיל שנה, הן עשו עבודה לא רעה בלהיות התינוקות שגם העולם נלחם עליה. ג'ורג לוקאס אמנם לא הצליח להעפיל על ההצלחה של "אי.טי" עם "וילו והנסיכה", אבל לא כל תינוקת מצליחה לגרום לאחד הבמאים הגדולים ביותר לשפוך עליה 35 מיליון דולר.

ג'ק הקטן - "פגוש את הפוקרס"

גרג (בן סטילר) מופקר לשמור על ג'ק הקטן שלצערו הרב גם מחונך על ידי שיטת פרבר, שיטה מוטלת בספק שמאמינה כי יש להשאיר ילד בוכה לבדו במשך חמש דקות לפני שניגשים אחריו. לצערו של גרג, ג'ק אוהב לבכות וכמו שקורה בקומדיות טיפשיות זה נגמר לא טוב, כולל הטריק הקלאסי של ללמוד את התינוק לקלל בטעות. טוב, הוא אולי לא התינוק הכי חמוד בעולם אבל איזה עוד ילד בן שנה יישב לראות אתכם את "פני צלקת" על בקבוק רום?