ההמתנה ל"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" מתחילה להטריף את המעריצים. אחרי שהטריילרים כבר ריסקו את יוטיוב והעיפו את המניות של דיסני לשמיים, חושף היום המגזין "ואניטי פייר" הצצה ראשונה לדמותו של קיילו רן – הנבל החדש, אותו מגלם אדם דרייבר מ"בנות". רן הוא אותו אחד שמניף את חרב האור המשולשת בטריילר הראשון לסרט החדש. בתמונה החדשה מציצים מאחורי רן גם שני סנואו טרופרס, ונאמר כי הם מסתובבים "במישורים הקפואים של הבסיס הסודי שלהם". ווטאבר, האן סולו כבר ימצא אותם.

It's Star Wars Day, and we're learning SO MUCH!

‎Posted by Polygon on‎ יום שני 4 מאי 2015

חוץ מקיילו רן, קיבלנו הצצה ראשונה גם על מז קאנאטה, אותה מגלמת לופיטה ניונגו מ"12 שנים של עבדות". מז – פיראטית שטירתה הופך למקום מפגש של נוסעים, מבריחים ונוודים - היא דמות הנעשית באנימציית מחשב, כפי שניתן להבין מנקודות האור על פניה של ניונגו. די מטופש ללהק את מי שנבחרה לאישה היפה ביותר בעולם בשנה שעברה (ע"י מגזין "People") ולהפוך אותה לדמות CGI, לא?

כזכור, לפני כבר נחשפנו לשלוש מהדמויות החדשות בסרט: הנערה חסרת הבית ריי (דייזי ריילי), הסטורם טרופר פין (ג'ון בוייגה), וטייס ה-X-Wing פו דמרון (אוסקר אייזיק).


את התמונות למגזין צילמה אנני לייבוביץ' באולפנים בלונדון בהם מצטלם הסרט. התמונות יתפרסמו במלואן במגזין יוני של "ואניטי פייר", ושם מבטיחים שדמות נוספת צפויה להופיע בו לראשונה. אין מה לעשות, הכוח איתם.