קונטרול+אלט+דליט

סרטים המבוססים על משחקי מחשב הם בדרך כלל מתכון לאסון ("היטמן: סוכן 47" שעלה לפני שבוע למסכים בארץ הוא דוגמה לסרט גרוע שכזה), אבל הגרסה הקולנועית של המשחק הסופר-פופולרי “Assassin’s Creed” נראית מבטיחה יותר מסרט האקשן הזול הממוצע. מייקל פסבנדר (!) ומריון קוטיאר מככבים בסרט שיצא בסוף 2016 - לא בדיוק שחקני האקשן האלמוניים שמככבים בדרך כלל בסרטים מסוג זה. ג'סטין קורצל האוסטרלי האלמוני יחסית – שביים את השניים גם בגרסה החדשה של "מקבת'" – מופקד על הבימוי. עכשיו יאהו מפרסמים תמונה ראשונה של דמותו של פסבנדר בסרט. מה נאמר - הוא נראה כמו במשחק המחשב.

אססינס קריד מייקל פסבנדר (צילום: yahoo!)
פסבנדר בתור המתנקש קאלום לינץ' | צילום: yahoo!

שעווה ברגליים

האינטרנט, כמו נער מתבגר שמתרחק אט אט מהמסלול שייעדו לו הוריו, סיפק כבר כמה דמויות וסיפורים ביזאריים שהפכו לתופעות עולמיות (גאנגנם סטייל מישהו?). גראמפי קאט, החתולה הכעוסה שהפכה לכוכבת הממים הגדולה בעולם, זוכה כעת לכבוד של סלב אמיתי, עם פסל שעווה בדמותה במוזיאון מדאם טוסו. הפסל הזועף לא יהיה סתם פסל, אלא רובוט שיודע לזוז ולבצע חמש פעולות שונות. זה הפרצוף המתרגש שלה לכבוד האירוע:

אופרה אחרת

הסרט על הקומיקאי האגדי ריצ'רד פריור מתבשל כבר שנים בגרסאות שונות, עכשיו נראה שהוא יהפוך בקרוב למציאות. לי דניאלס – אחד הבמאים הבולטים בשנים האחרונות בזכות סרטים כמו "פרשס" ו"המשרת" והסדרה "אימפריה" - יוביל את הפרויקט והקומיקאי החצי-מפורסם מייק אפס יככב בתפקיד פריור. אבל כעת פורסמו כמה ליהוקים חדשים ומסקרנים. אדי מרפי, שנחשב לסוג של יורש של פריור, וששמו הוזכר בגלגולים קודמים של הפרויקט בתור מי שישחק את פריור, לוהק לתפקיד אביו. אופרה ווינפרי (שהשתתפה ב"המשרת") תגלם את סבתו של פריור, מנהלת בית בושת קשוחה. אופרה, אחת הנשים הפופולריות ביותר באמריקה, ידועה כבררנית בתפקידי המשחק שלה, וההצטרפות שלה לפרויקט מרגשת במיוחד. ככה זה נראה ב"המשרת":

מלכות הכיתה

איימי ושומר וג'ניפר לורנס הן הזוג המרענן של התקופה. השתיים, אולי הנשים הצעירות הכי קוליות כרגע בהוליווד, הפכו לחברות טובות, הן עובדות על תסריט משותף (בו הן מגלמות אחיות!) ומבלות יחד על אופנועי ים. בסוף השבוע הן הלכו יחד להופעה של בילי ג'ואל האיש והפסנתר. זה נגמר בנענועים (על הפסנתר).

*איך עוד לא כולם למדו לצלם בטלפון במצב מאוזן?!

"שהכוח יהיה איתך" עד שהסרט הזה יגיע כבר אוף

מפלצת היח"צ "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" ממשיכה לדהור ולפזר רסיסי מידע בקמצנות ובדייקנות. עכשיו זה עוד טיזרון קצרצר (ממש ממש קצרצר) שפורסם בעמוד האינסטגרם של הפרנצ'ייז.

There has been an awakening... #StarWars #TheForceAwakens

A video posted by Star Wars (@starwars) on