החלק השני בעונה הרביעית של "המתים המהלכים" יצא בתחילת השבוע לדרך עם שידור הפרק התשיעי ברשת AMC. הסדרה המצליחה כבר יצרה מסורת בתחום הקמפיינים הוויראליים, כשבין היתר פיזרה בשנים קודמות אצבעות קטועות בתחנות הרכבת התחתית בניו יורק, שסימנו את מספר הימים שנותרו עד לפרק הבכורה. הפעם הלכו שם אפילו רחוק יותר עם קמפיין שהצליח להבהיל לא מעט ניו יורקרים תמימים בדרכם לשגרת יומם.
קבוצת אנשים, מאופרת כמיטב המסורת המפחידה של הסדרה, התמקמה מתחת לבורות השירות של הרכבת והמתינה לעוברים ושבים. ברגע שאחד מהם הניח את רגלו על הרשת המכסה את הבור, נשלפו "ידיים מתות" מתוך החורים ואיימו להפוך את מי שהטריד את מנוחתם לארוחת צהריים. המקרים אוחדו לקטע וידאו שהועלה לעמוד היוטיוב של הרשת וזכה ליותר מ-3 מיליון צפיות בתוך פחות משבוע.
בעוד שאנשי משרד הפרסום ומנהלי הרשת יצטרכו לתת לא מעט הסברים בימים הקרובים, בכל הקשור להצלחת הסדרה יש הרבה פחות מקום לדאגה. 15.8 מיליון צופים בחרו לצפות בפרק ובמסגרת חישובי הצפייה הנדחית מעריכים ב-AMC כי הנתון הסופי יעלה על 20 מיליון. הנתונים הללו הותירו מאחור את שידורי אולימפיאדת החורף בסוצ'י, ששודרו במקביל ברשת CBS.