קומדיית הפשע החדשה של הבמאי סטיבן סודרברג ("מג'יק מייק", סדרת "אושן"), "לוגאן לאקי", זכתה לקבלת פנים חמה מצד המבקרים, והתסריטאית רבקה בלאנט, שזה הסרט הראשון אותו כתבה, כבר סומנה כאחת היוצרות המבטיחות בהוליווד. הבעיה היחידה – רבקה בלאנט בכלל לא קיימת. התסריטאית המסתורית לא הופיעה על סט הצילומים ולא התראיינה לשום כלי תקשורת, וזהותה הפכה לתעלומה בקרב הברנז'ה ההוליוודית. לאחר שמספר שבועות של ספקולציות ושמועות, המגזין "הוליווד ריפורטר" מדווח כי רבקה בלאנט זה שם בדוי, והתיאוריה המקובלת גורסת כי בלאנט היא למעשה ג'ולס אסנר, מנחת ערוץ E! ובת זוגו של סודרברג.


מספר מקורות מהפקת "לוגאן לאקי" (החל מה-17.8 בבתי הקולנוע של לב) מסרו כי ללא ספק מדובר בשם בדוי אך למרות שרוב הדיווחים מצביעים על אסנר, מקורות אחרים מסרו לעיתון כי סודרברג עצמו הוא מי שכתב את התסריט. אם אכן אסנר כתבה את התסריט, זהו אמנם התסריט הראשון אותו כתבה, אך היא אינה כותבת מתחילה – הרומן שכתבה בשנת 2008, "Whacked", זכה לשבחי המבקרים. סודרברג עצמו,  שחתום בין השאר על התסריטים ל"סולאריס" ו"סקס, שקרים ווידאוטייפ", ידוע בנטייתו להסתיר מידע ולחתום בשמות בדויים (הוא חתום ככותב בסרט "קרימינל", תחת השם הבדוי סם לאורי). דוגמה נוספת להיסטוריה של סודרברג עם שמות בדויים הוא הסרט "מג'יק מייק 2", אותו ביים תחת שמו האמיתי, אך צילם וערך תחת השמות הבדויים פיטר אנדרוז ומרי אן ברנרד.

 

 

מחברת ההפקה של הסרט סירבו להגיב לטענות. בלאנט כאמור לא הופיעה על סט הצילומים, אך השחקנים אדם דרייבר, צ'אנינג טייטום ודניאל קרייג סיפרו כי קיימו עמה קשר דרך האימייל, וכי נאמר להם שהיא נמצאת בבריטניה. לאחר התעלמות ראשונית מהטענות, סודרברג מסר תגובה ל"הוליווד ריפורטר" בה הוא מנסה להזים את השמועות שהתסריטאית של סרטו לא קיימת: "ובכן, זה הולך להפתיע את רבקה בלאנט. כשאנשים נותנים הצהרות כאלה הם צריכים להיות מאוד זהירים, במיוחד כשמדובר בתסריטאית אשה ושזהו הסרט הראשון פרי עטה". לא ברור אם כן האם מדובר בסיפור הצלחה של יוצרת אלמונית או בתעלול נוסף של הבמאי השובב, אך בכל מקרה, סודרברג ידוע ביכולתו לייצר באז ועניין סביב סרטיו, ותעלומת התסריטאית האלמונית היא דוגמה נוספת לכך.

mako תרבות בפייסבוק