כמעט מאה שנים של קולנוע קדמו ל"צעצוע של סיפור" של אולפני פיקסאר שיצא ב-1995, אבל במשך כל הזמן הזה, מסתבר, לא הצליח לנפק אף סרט לנפק קאצ' פרייז טוב יותר מזה של "באז שנות אור". "אל האינסוף ומעבר לו" של בובת החלל המדובבת בקולו של טים אלן, הוא, על פי מגזין הקולנוע "The Radio Times" הציטוט הטוב ביותר שהושמע אי פעם על המסך הגדול.

את הציטוטים הגדולים דירגו גולשי האתר בסקר מיוחד שנפתח עבור האירוע, מתוך רשימה שקבעו עורכי המגזין. באופן מוזר משפטים כמו "אני אוהב את ריח הנפאלם בבוקר", "לוק, אני הוא אביך" ו"החומר שממנו עשויים חלומות" לא הועמדו כלל לבחירה. על פי התוצאות הקאצ' פרייז השני הכי טוב בקולנוע הוא "You're only supposed to blow the bloody doors off", שנאמר על ידי מייקל קיין ב"הג'וב האיטלקי" המקורי ב-1960.

אל המקום השלישי ברשימה הגיע "תגיד שלום לחבר הקטן שלי" של טוני מונטה ב"פני צלקת" ומיד  אחריו "He's not the Messiah, He's a very naughty boy" מתוך "בריאן כוכב עליון" של מונטי פייתון. את החמישייה סוגר "You're gonna need a bigger boat" של מרטין ברודי מתוך "מלתעות".

דווקא בהמשך הרשימה מופיעים ציטוטים מוכרים הרבה יותר ("בכנות יקירתי, לא אכפת לי" ו"ובכן, אף אחד לא מושלם"), מה שמעלה עוד תהיות לגבי הדירוג הסופי.