פוסטר אוסקר collegehumor
והפעם: ג'ניפר לורנס

חגיגות האוסקר לא נועדו רק לחובבי קולנוע מלאי חשיבות עצמית, שכבר החלו להמר מי ייקח השנה את פרס התלבושות, אלא גם לחובבי הפרודיות ברשת. כמיטב המסורת באתר האינטרנט college humor פרסמו את הגרסאות שלהם לפוסטרים מאחורי שוברי הקופות הגדולים והמדוברים ביותר של 2013. בפוסטרים הם מתמצתים לנו מה קורה בכל אחד מהסרטים מנקודת המבט שלהם.

ל"חלום האמריקאי" שמועמד השנה ל-10 פרסים, הם קראו בפשטות "ג'ניפר לורנס", על אף שהכוכבת מבלה זמן קצר במיוחד על המסך. בכך הם אומרים מה שכולנו חושבים ומתביישים להגיד: נוכחותם של שאר השחקנים בסרט עטור הכוכבים, בינהם כריסטיאן בייל, איימי אדמס ובראדלי קופר, די מתגמדת ליד ההופעה שנותנת חביבת האקדמיה. אם רציתם לדעת מה עוד קורה בסרט, זה מסתכם ב"ציצים, פאות ושיזוף מזויף". אנחנו נוטים להסכים.

ה"זאב מוול סטריט" זכה לכותרת "פורנו לדושים", וכונה הסרט שהשותף שלך בקולג' יאהב מכל הסיבות הלא נכונות. ואם ככה נראה פורנו לדושים, אז "כוח המשיכה" הוא פורנו ל-imax. עוד סרטים שלא חמקו מהראדר של college humor הם "היא" (כלומר, "סירי") ו"שתיים עשרה שנים של עבדות" או "שעתיים של בושה", שזה בערך מה שהקהל האמריקאי צריך להרגיש כשהוא צופה בסרט שנותן נקודת מבט כואבת על תקופת העבדות בצפון אמריקה.

פוסטר אוסקר collegehumor
"הזאב מוול סטריט" - פורנו לדושים

פוסטר אוסקר collegehumor
"גרביטי" - החלל הוא מקום מפחיד
פוסטר אוסקר collegehumor
מי היה מאמין ששלושת השחקנים האלו ישחקו בסרט שמועמד לאוסקר?
פוסטר אוסקר collegehumor
היא - שעתיים בקלוז אפ על חואקין פיניקס
פוסטר אוסקר collegehumor
12 שנים של עבדות או שעתיים של בושה