אין גבול לסכומים שמעריצים יסכימו לשלם עבור פריטים מהסרטים האהובים עליהם. התלבושת ששימשה את בראד להר לדמות אריה ב"הקוסם מארץ עוץ" מ-1939 נמכרה אתמול (שני) ב-3.07 מיליון דולרים במכירה פומבית שהתרחשה בניו יורק. התלבושת, שעשויה מעור של אריה אמיתי, שימשה את להר ביותר מ-12 סצנות במהלך הסרט ופניה עוצבו בהתאם לפניו של השחקן המנוח.

זוהי לא הפעם הראשונה שפריטים מהסרט נמכרים בסכומים גבוהים. בשנת 2012 נמכרה שמלת המשבצות הכחולה שלבשה ג'ודי גרלנד (דורותי) בקרוב לחצי מיליון דולרים. שנה לפני כן נמכר אחד מארבע זוגות הנעליים האדומות אותן נעלה במהלך הצילומים ב-2 מיליון דולרים.

בנוסף לתלבושת, נמכרו מעל ל-30 פריטים נוספים. הפסנתר המיתולוגי מ"קזבלנקה", לדוגמא, נמכר במחיר של 2.9 מיליון דולרים. זהו הפסנתר עליו ניגן השחק דולי ווילסון את "Time Goes By" באחת מהסצנות הזכורות ביותר בסרט ("Play it, Sam"). הפסנתר הוא אחד משניים שהוצגו במהלך הסרט ובעליו הקודמים היה רופא שיניים מלוס אנג'לס בשם גארי מילאן. הרופא סיפר כי הפסנתר הגיע עם מסטיק לעוס שהיה דבוק מתחת לאחד הקלידים. תביעת האצבע על המקלדת מעולם לא זוהתה. ככה נראית נוסטלגיה כנראה.