היכונו. פורים תשע"ט מעבר לפינה והתחפושות הפופולריות השנה תהיינה, כנראה, מסכות "בית הנייר". אבל בשנה הבאה, שלא לומר בשנת תש"ף (פרט מטורף כשלעצמו) התחפושת הפופולרית תהיה הארלי קווין המחודשת. זאת אומרת, שוב דמות הליצנית הסקסית והמטורללת בגילומה של מרגו רובי, שהופיעה לראשונה ב"יחידת המתאבדים" וסחפה אחריה אלפי בנות ובנים מסביב לעולם לעטות שורטס, לצבוע את השיער בוורוד וכחול ולקנות אלת בייסבול. למה אנחנו מנבאים את הנבואה הזו? כי בפברואר 2020 יגיע למסך "ציפורי הטרף (והשחרור המהמם של הארלי קווין)" - שם זמני ומופלא - סרט חדש שבמרכזו אותה הדמות בדיוק. 

במתקפת יח"צ מדוקדקת, פרסמה אתמול מרגו רובי, שמככבת בסרט וגם מפיקה אותו, תמונה ראשונה של הגרסה החדשה של הארלי קווין. החדשות החשובות ביותר: הפעם היא לובשת מעיל, ובהצלחה עם הניסיון למצוא גרסה שלו בעלי אקספרס. במקביל, שוחרר סרטון טיזר קצרצר שמציג את הדמויות החדשות שיצטרפו את הארלי בסרט העתידי -

View this post on Instagram

Miss me? HQ

A post shared by @ margotrobbie on

הו, כן, אנחנו בהחלט מבינים מה קורה בסרט הזה ומתעניינים בדמויות שמופיעות בו! הסרט מספר על הרפתקאותיה של הארלי קווין אחרי הפרידה מהג'וקר - צר לנו, כל ששת האנשים שחשבו שג'ארד לטו עשה עבודה טובה ב"יחידת המתאבדים", אבל סיימנו איתו לעת עתה - והצטרפותה לחבורת גיבורות סוררות, שחברו יחד כדי להילחם בקרטל פשע חדש בעיר גות'האם. קווין תכיר את הציידת (Huntress), שם הקוד של הלנה ברינטלי, בתו של מאפיונר נודע שמשפחתה חוסלה על ידי ארגון פשע מתחרה. תגלם אותה מרי אליזבת ויינסטד מ"דרך קלוברפילד 10" ו"פארגו". ג'רני סמולט-בל ("דם אמיתי") תשחק את בלאק קנרי/דיינה לאנס, גיבורת על ותיקה שהופיעה כבר בעשרות סדרות מבית די. סי.  לאנס מסוגלת להפיק צווחת-על הרסנית, ששולחת גלי קול שמשתקים את אויביה וממוטטים בניינים, וב"ציפורי הטרף" היא תהיה זמרת רוק. למה לא. השחקנית אלה ג'יי בסקו תגלם את קסנדרה קיין, מתנקשת צעירה, ורוזי פרז תשחק את הבלשית רנה מונטויה, שתספק לבנות גישה למערכת החוק מהצד הנכון שלה.

את הנבלים בסרט, בראשם הארכי-פושע בלאק מאסק (מסכה שחורה) והרוצח המטורף שעובד איתו, ויקטור זאז, ישחקו, בהתאמה, יואן מקרגור (שמערבב שוב ביזנס ופלז'ר, שהרי הוא בן זוגה של ויינסטד, והופיע לצידה ב"פארגו") וכריס מסינה ("מינדי"). את הסרט תביים קתי יאן, שזהו סרטה השני בלבד באורך מלא, וסרט הפעולה הראשון שתביים. היא תתחרה, בקטע טוב, עם במאית אקשן נוספת שמוציאה סרט המשך מסקרן ב-2020. נכון מאוד, פטי ג'נקינס, שתשחרר באותה השנה את "וונדר וומן 1984" עם אישה חביבה שאתם אולי מכירים בשם גל גדות. בהצלחה לשתיהן, אבל באמת.