תקרית ביזארית במיוחדת התרחשה היום (שני) תוך כדי שידורי החדשות המיוחדים בעקבות השוד הרצחני בבאר שבע. בניסיון להביא קולות של עדי ראייה מהשטח הועלה לשידור אדם בשם מנשה יוסיפוביץ', שניצל את האירוע כדי להתבדח על חשבון צוות השידור. כשהמנחה, אורן ויינגפלד, פנה אליו מיהר האיש לפלוט במהירות: "שלום, קוראים לי מנשה יוסיפוביץ' מבני ברק, אני משחק כדורגל ביום שישי בבית הספר פיק"א בפתח תקווה", לפני שניתק וירד משידור. כעבור דקות ספורות הצליח האיש לעלות לשידור גם במסגרת משדר החדשות של ערוץ 10.

מבדיקה קצרה מסתבר שמדובר במטרידן מוכר, שהפך במהלך השנים לסיוט עבור מפיקים וצוותי שידור בתכניות הרדיו ברחבי הארץ. במהלך השנים הצליח יוסיפוביץ' לאגור בנק של מספרי טלפון של כלי תקשורת חשובים, אליהם נהג להתקשר, לעוות את קולו, להתחזות לאנשים אחרים, רק כדי לעבור את סינון המפיקים הראשוני ולהגיע לשידור. בגלי צה"ל נהג לבקש את ניגונו של שיר נידח, במקומות אחרים נהג לחזור על המנטרה המוכרת על משחק הכדורגל בו הוא, כביכול, משתתף.

תופעת ההטרדות של יוסיפוביץ' החלה, ככל הנראה, כבר ב-1986, מאז החל להציף באופן סדרתי את מערכות הטלפונים של מאות תכניות בשידור חי. לשוש עטרי הציע עשרות פעמים נישואים, גם שמות כמו טל ברמן ודידי הררי זכו להכיר אותו היטב. בתכנית הרדיו של נתן זהבי, אפשרו לו להתפרץ לשידור באופן קבוע, בתנאי שיפסיק להתקשר למערכת. חלק מהשדרנים אותם הטריד לאורך השנים, טוענים כי מדובר במחלה ממנה הוא סובל.

מנשה יוסיפוביץ'
סיוט מתמשך. יוסיפוביץ'
בראיון שהעניק לפני מספר שנים לאתר "בחדרי חרדים", טען יוסיפוביץ' כי החליט להפסיק עם המנהג המגונה ולאפשר לתחנות השידור להתנהל בשקט. ההפסקה נגמרה, כאמור, היום, כשבחר בעיתוי עגום במיוחד כדי לשחזר את הרגליו.