ירים את ידו כל מי שמחכה כבר שנתיים לסרט אימה חדש מבית היוצר של ג'ורדן פיל, שהביא לנו את "תברח". אוקיי, אנחנו לא רואים המון ידיים באוויר, אבל אנחנו מ-אוד בעניין, ואנחנו מקווים שהסרט החדש שלו יעשה את העבודה ויכניס גם אתכם לכת המעריצים. אחרי ש"תברח", סרט האימה המחוכם בכיכובם של דניאל קאלויה ואליסון וויליאמס הפך ללהיט (הוא הכניס יותר מ-250 מיליון דולרים) ולמועמד בקטגוריית הסרט הטוב ביותר בטקס האוסקר - הציפיות ל-"Us", סרטו החדש של פיל הרקיעו שחקים. היום (25.12) שוחרר טריילר ראשון לסרט, וממבט חטוף נראה שהיה שווה לחכות.

תקציר העלילה שפּיל שחרר עד כה לא מסגיר הרבה מעבר למה שהוצג בטריילר, ואומר רק "אמא ואבא לוקחים את ילדיהם לחופשה בבית חוף, בתקווה להתנתק ולהירגע עם חבריהם. אבל ברדת הלילה, שלוותם הופכת למתח וכאוס כשאורחים מזעזעים מגיעים אליהם ללא הזמנה". ואכן, מוזיקת הרקע, והשילוב שלה עם דימויי המסכות המבעיתים והפרשנות שמספקת דמותה של לופיטה ניונגו הופכים את ההצצה לסרט למטרידה במיוחד. בדומה ל"תברח", נראה שגם בסרט הזה יעסוק פּיל במקומה של המשפחה השחורה בארצות הברית המודרנית, וגם הפעם לא יהסס להשתמש בכל מוסכמות סרטי האימה כדי לספק כמה תובנות ארסיות. 

אליזבת מוס, כוכבת "סיפורה של שפחה" שמופיעה בתפקיד משנה בסרט, התבקשה לאחרונה במהלך ראיון לשפוך קצת מידע על "Us" ואמרה: "אני חושבת שהסרט יהיה טוב. הוא יהיה טוב מאוד, וזהו זה... הסרט נאמן למה שג'ורדן רוצה לעשות: סרטי פופקורן שגורמים לך לחשוב". אישית, הטריילר הזה גרם לנו לחשוב שאנחנו לא רוצים יותר לפתוח את הדלת שלנו לאף אחד אי פעם, אז אם זו היתה המטרה של פּיל - ברכותינו.

"Us" צפוי לעלות לאקרנים בחודש מרץ.