גל גדות דיאנה פרייס (צילום: twitter)
האקשן יבוא אחר כך | צילום: twitter
סרט הגיבורים העצום של אולפני וורנר (שהוא גם סרט ההמשך ל"איש הפלדה") הפך רשמית בשבוע שעבר מטייטל מעורר ציפייה למציאות. זה קרה כשהתמונה הראשונה בהחלט של בן אפלק בחליפת באטמן לצד הבאטמוביל, נחשפה בטוויטר של במאי הסרט, זאק סניידר. בהמלך הסופ"ש קיבלנו הצצה ראשונה לדמות נוספת, שמסקרנת את העולם כולו, גם אם כאן האפקט עדיין הרבה פחות מרשים.

גל גדות דיאנה פרייס (צילום: twitter)
זאת לא אני, זאת דיאנה פרייס | צילום: twitter
תמונות שנחשפו בטוויטר של הנרי קאוויל (סופרמן) הציגו את מה שנראה כמו סצנה ראשונה בכיכובה של גל גדות. בתמונה נראית גדות כשהיא יוצאת מלובי של בית מלון בברמינגהאם, מישיגן (שם נערכים הצילומים) ונכנסת לתוך רכב אפור שהמתין לצד הכניסה. התמונות, שצולמו באיכות בעייתית, העלו את החשד שמדובר בגדות עצמה יוצאת מבית המלון שלא בתור הדמות, אולם גורמים בהפקה אישרו כי מדובר אכן בחלק מהתסריט.

גל גדות דיאנה פרייס (צילום: twitter)
בפעם הבאה תביאי את החליפה | צילום: twitter
בניגוד לאפלק, שנחשף לובש את החליפה השחורה המיתולוגית, התמונות של גדות נלקחו מהאלטר אגו שלה, דיאנה פרייס, ולא כוונדר וומן. לגבי מידע על החליפה שלה, תצטרכו לסמוך בינתיים על המילה של מעצב התלבושות, מייקל ווילקינסון: "זה מראה מרגש וקצת מרתיע אם לומר את האמת. היא באמת ראויה להיות מוצגת על המסך במלוא תפארתה. ניסינו להתאים אותה לחזון הקולנועי של זאק סניידר, כך שתתאים לקהל המודרני".

"באטמן נגד סופרמן" (עדיין שם זמני, להזכירכם) יגיע לאקרנים ב-6 במאי 2016. פרטי העלילה טרם נחשפו, אולם כבר כעת ברור שהם יובילו ל"ליגת הצדק", סרט הגיבורים הגדול של DC קומיקס ב-2017.