סשה ברון כהן בתפקיד פרדי מרקורי
היעד הבא: ליידי גאגא
אם המחשבה על סשה ברון כהן בלבוש אישה, כולל עקבים תואמים לליפסטיק, מרגשת אתכם, הגעתם למקום הנכון. על פי שמועות עקשניות בהוליווד סרט ביוגרפי על חייו של פרדי מרקיורי, הסולן האגדי של להקת "קווין", עשוי להתחיל להתגלגל בחודשים הקרובים. טום הופר, הבמאי זוכה האוסקר של "נאום המלך" ושל המחזמר שובר הקופות, "עלובי החיים", הביע עניין רב בפרויקט, וכעת נודע גם מיהו האיש אותו הוא מייעד לתפקיד הראשי.

סשה ברון כהן עשה לעצמו שם בזכות דמויות קומיות קיצוניות כמו בוראט, ברונו והדיקטטור, כבר הוכיח בעבר שהוא מסוגל למלא בהצלחה גם תפקידים דרמטיים, כמו ב"הוגו" של מרטין סקורסזה או בתפקיד קטן ב"עלובי החיים" לצד הופר. על פי הידיעה הראשונית שהופיעה באתר "דדליין", ברון כהן הוא גם הבחירה הראשונה של התסריטאי, פיטר מורגן, ובמידה והמשא ומתן עם הופר יסתיים בהצלחה, יש סיכוי טוב שהוא יסכים להגיע לאור יחסיו הטובים עם הבמאי.

על הנייר נראה שהבחירה בברון כהן לגלם דמות כל כך מוחצנת כמו מרקיורי, יכולה להיות בדיוק מה שיהפוך את הפרויקט הזה ללהיט פוטנציאלי. הוא אפילו הוכיח יכולות ווקאליות לא רעות בכלל במחזמר, למרות שחייבים להודות שליד ראסל קרואו כולם נשמעים טוב יותר.

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו