עלייתו של האביר האפל (צילום: באדיבות וורנר)
סעמק, רק נרדמתי | צילום: באדיבות וורנר
רק לפני ארבעה חודשים סיים האביר האפל טרילוגיה מפרכת במיוחד, שנמשכה על פני ארבע שנים, אבל אף אחד לא מתכוון לתת לנו ליהנות יותר מדי מהחופשה. מקורות בהוליווד טוענים שאיש העטלף צפוי לחזור למסך הגדול ב-2015, והפעם הוא כבר לא יעבוד לבד. "ליגת הצדק" (Justice League"), היא התשובה של "DC קומיקס" לאיחוד הגיבורים שובר הקופות שהביא לחברת "מארוול" היריבה מעל למיליארד דולר בהכנסות מ"הנוקמים", ובאטמן צפוי להיות אחד הכוכבים הבולטים בה.

כריסטיאן בייל כבר ציין שהוא אינו מעוניין להמשיך בתפקיד, ובכך נפתח המרוץ לספקולציות. המועמד הבכיר, על פי מקורות שונים בעיר הסרטים, הוא לא אחד מג'וזף גורדון לוויט. אם בדיוק עצרתם את עצמכם ואמרתם: "רגע, אבל הוא לא היה רובין לפני רגע?", אתם לא לבד, אבל נראה שב-DC קומיקס בונים על הזיכרון הקצר של צופי הקולנוע, ומייעדים ל-ג'.ג.ל את הג'וב היוקרתי.

ג'וזף גורדון לויט
מי? אני?
עד 2015, אגב, יהיה לגורדון לוויט מספיק זמן כדי לבקר גיבור על נוסף. שמועות נוספות קושרות אותו לדמות משנה ב"איש הפלדה", הריבוט הקרוב לסופרמן, שצפוי לצאת בקיץ הבא לקולנוע. אנחנו מקווים שיש לו מספיק טייטס בארון כדי לתמרן בתוך הגיבוריאדה הזו.