ידענו כבר שגל גדות, בנוסף להיותה פריצת השנה בהוליווד, וגיבורת העל האהובה ביותר, היא גם האמא הכי מתוקה בצד השני של האוקיינוס האטלנטי. אבל גם אנחנו, שרגילים כבר בסיפורים מרגשים על האמזונה מראש העין, התקשינו לעצור את הדמעות כשקראנו את הסיפור הקטן על הערב בו גלצ'וק קראה לראשונה את הביקורות המהללות לסרט "וונדר וומן". בראיון חגיגי למגזין "אנטרטיימנט וויקלי", אשת הברזל סיפרה איך הרגישה כשקראה את הביקורות הראשונות לשובר הקופות בכיכובה, כשהייתה בביתה עם בתה הקטנה.

גדות גילמה לראשונה את הנסיכה הלוחמנית דיאנה בסרט "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", ולמרות הופעה מרשימה, היו חששות לקראת יציאת "וונדר וומן". בהוליווד לא היו בטוחים אם סרט על גיבורת על נשית יכול באמת להפוך ללהיט, בוודאי כשמדובר בתפקיד הראשי הראשון של גדות.

גם גדות מספרת שלא הייתה הייתה בטוחה בעצמה בתחילה: "הייתי מודאגת בהתחלה כי זאת הייתה הפעם הראשונה שצילמתי סרט שכולו עלי. הרגשתי כמו ילדה קטנה שמסתכלת על הר קילימנג'רו וחושבת: איך אני הולכת לטפס את כל הדרך למעלה". כשהסרט יצא לבסוף, הקהל והמבקרים קיבלו אותו באהבה שהפתיעה גם את יוצריו, כפי שגדות מספרת: "תמיד הרגשנו שאנחנו עושים משהו מיוחד, אבל לא ציפינו שזה יתקבל בצורה כל כך טובה".

היא המשיכה וסיפרה על היום בו הגיעו הביקורות הראשונות: "זה חמישי בערב ויצאתי שהביקורות יוצאות בשעה 21:00, זאת הייתי הפעם הראשונה שלי עם דבר כזה... אז השכבתי את בתי בת השש לישון ואמרתי לה: 'את צריכה להירדם, יש לי קצת עבודה לעשות הלילה'. וברור שבאותו לילה היא הייתה ערה לחלוטין. אמרתי, 'אוקיי, אני אביא את המחשב שלי ואשב לידך עד שתירדמי".

"אז הבאתי את המחשב שלי והתחלתי לקרוא את כל הביקורות. כל כך התרגשתי שהתקשרתי לפאטי (הבמאית פאטי ג'נקינס). ברגע שהתקשרתי היא ענתה, לא היה צלצול אחד, היא ענתה ישר. היא הייתה כזה, 'מה קורה? הייתי במדיטציה איזה 20 דקות, לא קראתי כלום, חיכיתי שאת תתקשרי אלי'. ואני רק צרחתי, 'אההההה!'".

"היא שאלה, 'זה טוב? זה טוב?'. אמרתי, 'זה מדהים במידה שלא תיאמן! אני לא מאמינה שזה קורה לנו עכשיו!'. והבת שלי, שהיא בת שש עכשיו, והייתה חלק מההפקה - כשאת עובדת כל כך הרבה שעות הילדים שלך באים לסט והופכים לחלק מהקרקס - הילדה שלי כל כך התרגשה".

"היא שאלה אותי, 'מה קורה, אמא?'. אמרתי לה: 'אנשים אוהבים את הסרט. את רואה, אם את עובדת מספיק קשה ויש לך כוונות טובות. יש פעמים בחיים שאנשים מעריכים את זה'. היא קפצה עלי עם עיניים דומעות ואמרה, 'אני גאה בך אמא!'. זה רגע שבחיים לא אשכח, כהורה וכאמא. זה היה מאוד מיוחד".

ותסלחו לנו לרגע, אנחנו הולכים להתקשר לאמא ולהגיד לה שאנחנו אוהבים אותה.

mako תרבות בפייסבוק