כסף מסובב את העולם, ואם לא את העולם אז לפחות את הוליווד. הטרנד ההוליוודי הנוכחי הוא לעשות כסף מרעיון "היקום המשותף". נדמה שכבר אין סדרות סרטים רגילות, אלא רק יקומים משותפים. היקום המשותף של מארוול כולל את סרטי "הנוקמים" ואת כל הסרטים הנפרדים של כל אחד מהגיבורים. די. סי. קומיקס השיקו כתגובה את העולם המשותף שלהם שיכלול את "באטמן נגד סופרמן", סרטים נפרדים לכל גיבור, וגם את הסרט שיתמקד בוונדרוומן, הלא היא גל גדות. היקום המשותף החדש של "מלחמת הכוכבים" יכלול סרטים חדשים "רגילים", אבל גם סרטים אישיים, פריקוולים וספין-אופים לדמויות משנה בסדרה.

עוד על דיזל וסדרת "מהיר ועצבני" ב-mako תרבות: 

עכשיו, גם וין דיזל ואולפני יוניברסל רוצים יקום משותף משלהם לסדרת "מהיר ועצבני", שמוכיחה מדי סרט מחדש שהיא מסוגלת להתמודד ברמות הגבוהות ביותר של הלחץ הקופתי ולהכניס לאולפנים המון המון כסף. בראיון לאתר Variety חשף דיזל את הבשורה ואמר "כתבנו קווי עלילה לכמה מהדמויות, אנחנו משחקים בזה כבר הרבה זמן. זה עולם מאוד עשיר ואנחנו מתכננים לטפל בו עם הרבה קלאסה".

דיזל לא חשף מי הדמויות הספציפיות שיזכו לסרטים משלהן, אבל חובבי הסדרה כבר מנחשים ומהמרים ברחבי הרשת - בעיקר על דמותו של דוויין ג'ונסון - לוק הובס. דיזל הדגיש כי המטרה הקרובה ביותר היא עדיין יצירת שלושה סרטי מהיר ועצבני נוספים - הקרוב שבהם והשמיני במספר כבר נמצא בתהליך הפקה, ויבויים על ידי במאי "סטרייט אאוטה קומפטון" אף. גארי גריי.