עוד חודש סוף סוף יצא הסרט "הנוקמים: סוף המשחק", ויגיע לקצו המשחק המקדים שמארוול משחקים איתנו כבר חודשים. רגע אחרי שגילינו שהסרט עומד להיות באורך של שלוש שעות, סדרת פוסטרים חדשה מגלה לנו מה עלה בגורלה של שורי - שמופיעה בטריילר לסרט כנעדרת, אבל לא ראינו אותה מתה (או מתפרקת לחתיכות ומתאדה, כפי שקרה ללא מעט גיבורים) בסוף "הנוקמים: מלחמת האינסוף".

כזכור, סוף הסרט הקודם הביא איתו הרבה אבדות בנפש, וצוות "הנוקמים" המקורי, בתוספת כמה חיזוקים בדמות אנט מן ומספר חברים מקבוצת "שומרי הגלקסיה", ינסו להחזיר אותם לתחייה. סדרת הפוסטרים החדשה, שפורסמה אתמול בחשבונות הרשמיים של מארוול ברשתות החברתיות, חושפת את גורלה של שורי בדרך מתוחכמת - כל הפוסטרים הצבעוניים הם של הדמויות ששרדו, כמו איירון מן, קפטן אמריקה והאלמנה השחורה, ומי שהפך לאבק בסרט הקודם מופיע בשחור לבן - ספיידרמן, ניק פיורי, גרוט ועוד. גורלה של דמות נוספת, ואלקירי מהסרט "ת'ור: ראגנארוק", נחשף גם הוא הודות לפוסטר הצבעוני שזכתה לו. כלומר, למרות שלא נצפתה בעצמה ב"מלחמת האינסוף", ואלקירי בגילומה של טסה תומפסון שרדה את מכת המחץ של ת'אנוס.

View this post on Instagram

A post shared by Avengers: Endgame (@avengers) on

הפוסטר של שורי הוא בשחור לבן, מה שאומר שגם היא לא בין החיים. הבשורה הזאת מבלבלת במיוחד, לא רק כי לא ראינו אותה נהרגת בסוף הסרט הקודם, אלא כי אנג'לה באסט, שמשחקת את אמה של שורי ב"הפנתר השחור", אמרה בראיון שהדמות שלה ושל בתה שתיהן עדיין בחיים אחרי העלילה של "הנוקמים: מלחמת האינסוף". אז יכול להיות שהיא מתה אחרי ההתרחשויות של הסרט הקודם? שאלות נוספות שהסעירו את המעריצים (לא שקשה להסעיר אותם בתקופה הזאת, ובכל זאת) הן מה עלה בגורלו של ספיידרמן, שהוכחד בסוף "מלחמת האינסוף", אבל יחזור ויככב בסרט סולו משלו, "ספיידרמן: רחוק מהבית", בקיץ הקרוב, וכן גורלו של לוקי. כזכור, לוקי נהרג על ידי ת'אנוס כבר בתחילת "מלחמת האינסוף", ולא חלף עם הרוח כמו שאר הדמויות המרכזיות בסצנת הסיום. העובדה שמארוול בחרו להקדיש לו פוסטר (בשחור לבן, אל חשש) אומרת שהוא צפוי לשוב? ואם כן, איך?

"סוף המשחק" יצא לאקרנים בסוף אפריל, ואז כנראה נגלה מה עלה בגורלן של הדמויות האהובות, והאם הנוקמים הנותרים יצליחו להחזיר את הגלגל לאחור. אנחנו רק מקווים שהשלוש שעות האלה מגיעות עם הפסקת שירותים באמצע, כי אנחנו לא גיבורי על.