שנת 2019 הייתה שנה מבלבלת בקופות בתי הקולנוע. מצד אחד, מכירות הכרטיסים ירדו ב-7% לעומת 2018, אבל מצד שני נשברו השנה המון שיאים של רווחים, עם סרטים מדוברים כמו "הנוקמים: סוף המשחק" ו"ג'וקר". עכשיו, מצטרף לרשימה הזאת "לשבור את הקרח 2", שרק יצא בסוף השבוע שעבר וכבר שובר שיאי הכנסות.

בסופ"ש הראשון שלו בבתי הקולנוע, גרף "לשבור את הקרח 2" כ-127 מיליון דולרים בקופות בצפון אמריקה, וכ-350 מיליון דולרים מסביב לעולם, מה שהופך אותו לסרט האנימציה הכי מרוויח בסופ"ש הפתיחה העולמי שלו. בצפון אמריקה, היה כבר סרט שגרף יותר אחרי הקרנות סוף שבוע - "משפחת סופר על 2" מהשנה שעברה אוחז בשיא הזה (ו"מוצאים את דורי" במקום השני. שניהם מבית פיקסאר ודיסני), אבל הפתיחה הגלובלית שלו הביאה רק 242 מיליון דולרים.

למרות שהוא לא שבר את השיא המקומי, "לשבור את הקרח 2" הכניס יותר ממה שצפו באולפני דיסני בצפון אמריקה. מומחי קופות העריכו שהסרט צפוי להכניס כ-100 מיליון דולרים, קצת יותר ממה ש"לשבור את הקרח" הראשון הכניס כשיצא בסוף 2013. הסרט הראשון הכניס 93 מיליון דולר בקופות הקולנוע בסוף שבוע הפתיחה שלו, שהיה גם חג ההודיה האמריקני ולכן נמשך 5 ימים - נקודת פתיחה טובה מאוד לסרט שמעוניין לשבור שיאי הכנס. הוא גם שבר את השיא של סרטי האנימציה מבית דיסני בסין, וגרף שם 55 מיליון דולרים. "לשבור את הקרח" המקורי הכניס בסך הכל 876 מיליון דולר בקופות מסביב לעולם, והציפייה כרגע היא ש"לשבור את הקרח 2" יגיע לאותו המספר, ואולי אף יעקוף אותו. אגב, למרות ההצלחה האדירה, מומחים אומרים שאם סרט ההמשך היה יוצא מוקדם יותר, ולא אחרי ציפייה של שש שנים, הוא היה יכול להרוויח אפילו יותר כסף בקופות.

ההישג הזה גם מחזק עוד יותר את השיא שכבר נשבר השנה על ידי אולפני דיסני. עם סרטים כמו "צעצוע של סיפור 4", "מלך האריות" המחודש (שהפך לסרט האנימציה המצליח של דיסני בכל הזמנים), "אלאדין" המחודש שהכניס 874 מיליון דולרים וכן סרטי גיבורי העל "קפטן מארוול" ו"הנוקמים: סוף המשחק", שהוא הסרט המכניס ביותר בכל הזמנים, נקודה. כל הסרטים האלה גרמו לכך שכבר ביולי האחרון דיסני שברו את שיא ההכנסות השנתי עבור חברת הפקות אחת. עד יולי, הסרטים שלהם כבר הרוויחו 7.67 מיליארד דולרים מסביב לעולם, ושברו את שיא ההכנסות השנתי הקודם של אולפני סרטים מ-2016, (7.61 מיליארד דולר, וגם הוא נקבע על ידי אולפני דיסני). הרווחים הצפויים מ"לשבור את הקרח 2" יביאו אותם לשורה תחתונה של רווחים שנתיים, שלאולפנים מתחרים יהיה קשה מאוד עד בלתי אפשרי לעקוף בעתיד הנראה לעין.