הוכרזו אמש (29.5) הסרטים הזוכים בפסטיבל הקולנוע התיעודי דוקאביב 2019, שזוהי שנתו ה-21. בפרס האוורד גילמן (ובמענק שיווק מטעם מועצת הפיס לתרבות ואמנות) לסרט הטוב ביותר, זכה הסרט "לאה צמל, עורכת דין" של רחל לאה ג'ונס ופיליפ בלאיש, שיקבלו גם 70,000 שקלים מקרן האוורד גילמן. הסרט, שמשלב גם קטעי אנימציה, עוקב אחרי חייה ועבודתה של צמל, עורכת דין שמייצגת פלסטינים שהואשמו בפעולות טרור, וישודר בהמשך השנה ב-HOT 8.

בפרס חבר השופטים זכה הסרט של "היה היה ילד" של אורי לוי, פרס יוסי קאופמן לבימוי הוענק ל"פגות תוקף" של שוש שלם והילה מדליה ו"האחות של מוסוליני", שביימה ג'ונה סולימאן, זכה בפרס סרט הביכורים בתחרות הישראלית. 

פרסים נוספים חולקו גם בקטגוריות הטכניות ובתחומי ההפקה.  פרס הצילום בתחרות הישראלית ניתן גם הוא לג'ונה סולימאן  הסרט "האחות של מוסוליני", פרס העריכה בתחרות הישראלית הוענק לז'ואל אלכסיס על הסרט "פגות תוקף", ופרס התחקיר בתחרות הישראלית הוענק לכרמית ספיר וייץ ולגליה דרור על הסרט "אין אריות בתל אביב".

בתחרות הבינלאומית, קטף "ארץ הדבש" של תמרה קוטבסקה וליובומיר סטפנוב את פרס הסרט הבינלאומי הטוב ביותר. הסרט המקדוני עוקב אחרי תעשיית הכוורות באירופה דרך סיפורה של הטיזדה מורטובה, אחת הדובראיות האחרונות ביבשת שרודה דבש בכוורות טבעיות, ומוכרת את התוצרת בעצמה. "ארץ הדבש" עוטר קודם לכן בפרס הצילום בפסטיבל הקולנוע סאנדנס.

תחרות "עומק שדה" חילקה גם היא את הפרסיה המרכזיים. "סילביה" של מריה סילביה אסטבה זכה בפרס החזון היצירתי בתחרות עומק שדה, ו"תהודה" של איתי מרום, זכה בציון לשבח. "ביצה" של מרטינה סקרפלי זכה בפרס הסרט הקצר הטוב ביותר ו"שירה תמה" של שיר חורי אבו זכה במקום הראשון בתחרות סרטי הסטודנטים.