אין תמונה
לא עוד!

אל תשאלו! יש מצב שאתם הולכים לראות הרבה פחות סצנות סקס קולנועיות בקרוב. למה? כי מפיקי הוליווד סבורים שהנושא כבר לא ממש מוכר. במקום סקס, הם מתכננים להתמקד בסצנות פעולה ואפקטים מיוחדים, כך לפחות לפי דיווח בסאנדיי טיימס.

אולפני הוליווד דורשים מכותבים ובמאים להתמקד בסרטים ידידותיים יותר למשפחה, כך שיהיה להם סיכוי גבוה יותר להפוך לשוברי קופות, בלי שלל הגבלות גיל מנג'סות. מומחים מהתעשייה חוזים כי סצנות זכורות, כמו למשל שרון סטון שחושפת את עצמה בחקירה ב"אינסטינקט בסיסי", יהפכו לנדירות מאוד בקולנוע, על מנת לא לאבד את הקהל הצעיר.

ג'ניפר לורנס - 2011
לורנס. ידידותית לכל המשפחה
והשינוי כבר החל: תפקידה של זוכת האוסקר הטרייה ג'ניפר לורנס, למשל, שקיבלה את הפסלון על "אופטימיות היא שם המשחק", הותאם במיוחד לעידן החדש ונטול המין הזה. לורנס גילמה בחורה פרועה וחובבת מין, בלי שכיכבה  בסצנת סקס אחת לכל אורך הסרט. "בעבר, סצנות סקס היו נכתבות ללא קשר לעלילה", סיפר חוקר הקולנוע וינסנט ברוזס, "רק בשביל להפוך את הטריילר לעסיסי יותר. אבל היום הסצנות האלו נכתבות החוצה כדי לא להבריח קהל צעיר".

לפני עשור, מדי שנה קיבלו 120 סרטים דירוג R, כלומר מגיל 17 ומעלה. בשנה שעברה רק 80. כיום, אפשר למצוא יותר סקס בטלוויזיה, וכמובן באינטרנט, מאשר בקולנוע. איך זה יסתדר עם הגרסה הקולנועית של "חמישים גוונים של אפור" שאמורה לעלות לאקרנים בשנה הבאה? נקווה שלא יצנזרו ממנו יותר מדי, אחרי הכל זה לא שיש שם משהו מעבר.