הבמאי שמאחורי "ת'ור: ראגנארוק", טאיקה וואטיטי, לא נח לקראת ההכרזה על הסרט הרביעי בסדרה ועובד בימים אלו על סרט חדש בשם "ג'וג'ו ראביט". הסרט מתמקד בילד בשם ג'וג'ו (רומן גריפין דיוויס) שגדל בגרמניה של מלחמת העולם השנייה, את החבר הדמיוני שלו אתם אולי מכירים - אדולף היטלר - אותו מגלם וואיטיטי בעצמו.

ג'וג'ו בן ה-10 חבר בתנועת הנוער ההיטלראי, שם גם קיבל את שם הגנאי "ארנב". את אמו של ג'וג'ו משחקת סקרלט ג'והנסון, אמא גרמנייה קלאסית שבסתר מתנגדת למשטר הנאצי ומחביאה בעליית הגג נערה יהודייה בשם אלזה. ג'וג'ו חסר החברים נעזר בהיטלר ומוצא נחמה באמונה עיוורת.

 

הסרט מבוסס על ספר בשם ״Caging Skies״ מאת כריסטין לאוננס. והבמאי הניו-זילנדי לא רק משחק בסרט, אלא גם התסרטיאי והבמאי שלו. בנוסף לג'והנסון, הקאסט של הסרט כולל גם את הקומיקאית האוסטרלית רבל ווילסון ואת אלפי אלן (ת'יאון גרייג'וי מ"משחקי הכס").

"ג'וג'ו ראביט" מגדיר את עצמו כסרט סאטירה אנטי מלחמתי, ולא מפתיע לשמוע שוואיטיטי הוא יהודי. וואיטיטי זכה להכרה עולמית בזכות בימוי "תור: ראגנארוק", שהפך ללהיט והכניס מאות מיליוני דולרים לאולפני מארוול והוא גם יביים גם את "ת'ור: אהבה ורעם", הפרק הרביעי בעלילותיו של האל הנורדי. 

"ג'וג'ו ראביט" עתיד לצאת לאקרנים ב-18 באוקטובר