1. ציירו לו שפם

אחרי שהטריילר ל"The Hateful Eight" עלה לרגע לרשת ומיד ירד, בסוף השבוע הציג "אנטרטיינמנט וויקלי" תמונות ראשונות מהמערבון החדש של קוונטין טרנטינו, וכל מה שאפשר לומר הוא "וואו, קורט ראסל, חתיכת שפם גידלת שם".

We have your first look at Quentin Tarantino's The Hateful Eight—the meanest, grittiest and deadliest movie of the year: http://ow.ly/MEdhP Photo credit: Andrew Cooper for EW.

‎Posted by Entertainment Weekly on‎ חמישי 7 מאי 2015

המגזין מציע גם הצצה ראשונה לעשר תמונות(מושלגות ונהדרות) מתוך הסרט. הנה כמה הן:

האם סמואל ל. ג'קסון מסוגל לגלם דמויות שלא נראות לגמרי badass?

זו לא הפעם האחרונה השנה שתראו את קורט ראסל במערבון עם שפם. במערבון האימה "Bone Tomahawk" של ס. קרייג זאהלר מגלם ראסל שריף, ושוב מטפח שיער פנים מרשים. גם כאן נחשף ראסל לראשונה רק בסוף השבוע, ואין מה לומר – הוא באלמנט שלו.

Also from last night, dope poster for upcoming Kurt Russell western Bone Tomahawk.

A photo posted by Umberto Gonzalez (@umbertogonzalez) on

2. תעשי לי פרפר

תמונת הג'וקר המקועקע של ג'ארד לטו מ"The Suicide Squad" כבר היכתה גלים ברשת. תמונה שדלפה בסוף השבוע מלמדת מי האחראית לקעקועים האלה.

אבל שלשום כבר גילינו שמדובר במתיחה:

למרות שלא מדובר בהארלי קווין האמיתית מהסרט, ועם כל הכבוד לג'וקר של לטו שחופר לנו באינסטגרם, הארלי של מרגו רובי נראית כמו הדבר הכי לוהט בסרט הזה, שלא לומר – בעולם.

עוד תמונות שדלפו מסט הצילומים של "Suicide Squad" – כאן.

3. יומן מלחמה

חשבתם שב"הנוקמים: עידן אולטרון" היו יותר מדי סופר-גיבורים בשביל סרט אחד? חכו ש"קפטן אמריקה: מלחמת אזרחים" יגיע. בסרט השלישי בסדרה, שצילומיו החלו בסוף השבוע ושמתוכנן להגיע למסכים בעוד קצת פחות משנה (6 במאי 2016), עומדת לככב שורה מטורפת של גיבורי על.

קודם כל - קפטן אמריקה (כריס אוונס), שמגיע כרגיל עם פלקון (אנתוני מקי). מולו ניצבים איירון מן (רוברט דאוני ג'וניור), הסייד קיק שלו מכונת מלחמה (דון צ'ידל), והתוספת החדשה לצוות, ויז'ן (פול בטאני). חוץ מזה, האוונג'רס שולחים למערכה גם את האלמנה השחורה (סקרלט ג'והנסון), הוקאיי (ג'רמי רנר) וסקרלט וויץ' (אליזבת אולסן), וקפטן אמריקה גורר איתו גם את חייל החורף (סבסטיאן סטן).

Having A weekend!

A photo posted by @imsebastianstan on


אנט-מן (פול ראד), שהסרט בכיכובו יצא בקיץ ויסגור בכך את החלק השני בעולם הקולנועי של אולפני מארוול, מצטרף גם הוא לקרב. עוד בפנים: הפנתר השחור (צ'דוויק בוזמן), הסוכנת שרון קרטר (אמילי ואן קאמפ, שתגלם את אחותה של הסוכנת פגי קרטר מסדרת הטלוויזיה), קרוסבונס (פרנק גרילו) וברון זימו (דניאל ברוהל). גם מרטין פרימן בקאסט, כנראה בתפקיד חוקר. התוספת האחרונה עליה הוכרז היא הגנרל טדאוס טנדרבולט רוס מ"הענק", אותו חוזר לגלם וויליאם הארט. וזה עוד לפני שהתייחסנו לשמועות על הופעת אורח של ספיידרמן, לראשונה במסגרת היקום הקולנועי של מארוול ולפני הסרט המתוכנן רק בשבילו ב-2017. ספיידרמן החדש טרם לוהק (השמועות האחרונות מדברות על אסא באטרפילד הצעיר מ"משחקו של אנדר"), ואולי זה מה שמעכב הכרזה רשמית על הצטרפותו לכוחות הלוחמים ב"מלחמת האזרחים".

בקיצור, אתם עוד תתגעגעו ליצירה הקאמרית שנקראת "הנוקמים: עידן אולטרון".

#Repost @misterkayy_ ・・・ One year from today... There will be war. | #Marvel | #CaptainAmerica | #CivilWar | #TeamCap |

A photo posted by Umberto Gonzalez (@umbertogonzalez) on

4. השמלה האחרונה של טינה

התכנית האחרונה של דייויד לטרמן כמגיש ה"לייט שואו" כבר ממש קרובה (ב-20 במאי), ומצעד הפרידות נמשך. כולם חכמים, כולם נבונים, אבל ספק אם מישהו יצליח להתעלות על מחוות הפרידה של טינה פיי.

פיי התארחה אצל לטרמן והסבירה שהיא טורחת להתלבש יפה רק מתוך כבוד למגיש הוותיק. "אני אלבש שמלה לג'ימי (פאלון, מגיש ה'טונייט שואו')? זה קריפי, הוא כמו אח בשבילי. אני אלבש תחתונים מיוחדים בשביל ג'יימס קורדן? זה לא יקרה".

לפיכך, העניקה פיי ללטרמן מתנה מושלמת – את השמלה שלא תלבש יותר בתכניות אירוח ליליות. אמרה – ועשתה.

הרבה אחרי שנשכח את לטרמן, נישאר עם הרגע הזה של טינה פיי.

5. בדרך לוואלי וורלד עוצרים ב-1983

ב-1983 יצא "חופשה" (במקור "National Lampoon's Vacation"), הפך ללהיט ענק והשיק סדרת סרטים מצליחה. בקיץ הקרוב יגיע למסכים החלק החמישי בסדרה, ובו הילד ראסטי גריזוולד – שגדל והפך לאד הלמס מ"בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" – מנסה לחזור על ההישג של אביו עם חופשה בלתי נשכחת בפארק השעשועים וואלי וורלד.

האמת היא שזה נראה מעולה. אבל כשכריסטינה אפלגייט שואלת את אד הלמס אם הוא רוצה לשחזר את החופשה מלפני 30 שנה, והוא עונה ש"הפעם זה יהיה אחרת לגמרי", אנחנו רק רוצים לצעוק: לא! שיישאר אותו דבר!

6. הפוסטרים שמגיעים לנו

"בלש אמיתי" מתקרבת, אבל מעטה הסודיות נשמר. אפילו הפוסטרים החדשים מסתירים יותר ממה שהם מגלים.

We get the world we deserve.

‎Posted by True Detective on‎ שישי 8 מאי 2015

We get the world we deserve.

‎Posted by True Detective on‎ שישי 8 מאי 2015

We get the world we deserve.

‎Posted by True Detective on‎ שישי 8 מאי 2015

We get the world we deserve.

‎Posted by True Detective on‎ שישי 8 מאי 2015

מה בכל זאת אנחנו יודעים, חוץ מזה ש"אנחנו מקבלים את העולם שמגיע לנו"? ובכן, היוצר ניק פיזולאטו ענה לשאלות באתר "מדיום" וסיפר שהעונה השנייה של "בלש אמיתי" עומדת להיות שונה לגמרי מהראשונה. "אווירת האימה הגותית של הנופים של לואיזיאנה לא מתאימים למקום הזה", אמר פיזולאטו על המעבר ללוס אנג'לס. "לנופים האלה יש קול ואיכויות מטרידות משלהם. אין שום דבר מיסטי בעונה הזאת, אבל אני חושב שיש איזו פסיכולוגיה לא נוחה לעולם הזה, ולדמויות שלו יש סוג אחר של מציאות מסתורית שעליהם להתמודד איתה".

אוקיי, פיזולאטו, לא אמרת כלום, אבל אנחנו עדיין סופרים את הדקות.

7. האזרחית רות

נטלי פורטמן עשתה אצלנו רעש לאחרונה לאחר שהתראיינה ל"הוליווד ריפורטר" וסיפרה שהיא "נגד נתניהו" ומאוכזבת מ"ההערות הגזעניות שלו" ומבחירתו מחדש לראשות הממשלה בישראל. בסוף השבוע קיבלנו מכיוונה בשורות יותר מקצועיות ופחות מעוררות מחלוקת: פורטמן עתידה לגלם את שופטת בית המשפט העליון בארה"ב רות ביידר גינסבורג בסרט "On the Basis of Sex".

גינסבורג היהודייה היא האישה השנייה בלבד שנבחרה לכהן כשופטת בבית המשפט העליון (מאז הצטרפו אליה שופטות נוספות). היא התמנתה לתפקיד ב-1993 ע"י הנשיא ביל קלינטון, וידועה כשופטת ליברלית שמובילה פסקי דין העוסקים בשוויון זכויות ובקידום נשים. ב-2013 הייתה לשופטת הראשונה שניהלה טקס נישואים חד מיניים.

לפני כשלושה חודשים התפרסמה גינסבורג בנסיבות קצת פחות מחמיאות, כשנרדמה במהלך נאום מצב האומה של הנשיא ברק אובמה (מאוחר יותר הסבירה ששתתה יין לפני הנאום). אבל אם נניח את כוס היין בצד, תפקיד האישה הלוחמת נראה הולם את מידותיה של פורטמן.

8. ספוילרס אר קאמינג

"משחקי הכס" פתחה את עונתה הרביעית לפני כחודש עם דליפת ענק של ארבעת הפרקים הראשונים. בסוף השבוע זה קרה לה שוב: משתמש אינסטגרם העלה סרטון מתוך הפרק החמישי (שישודר הלילה בארה"ב ובישראל), והסרטון הזה כבר מסעיר את המעריצים. הוא מציג מפגש בין סאנסה לבולטונים, ויותר מזה לא נאמר. אל תציצו אם אתם לא בנויים לספוילרים.

Sneak peek episode 5!!! "kill the boy" Full video on OSN.com

A video posted by Game Of Thrones (@gameofthrones__hbo) on

בחשבון האינסטגרם המדובר עלה סרטון נוסף, שכלל סצנה של ג'ון סנואו במשמר הלילה. הסרטון הזה כבר הוסר, וטוב שכך. אנחנו מעדיפים לא לדעת כלום.

9. תישארו רגועים

ולסיום, אם עדיין לא התעייפתם מטיזרים ל"עולם היורה", הנה אחד חדש: גרסה מורחבת של מה שכבר ראינו, עם עוד קצת אקשן ואימה. האמת? זה משתפר.

Hold on to your butts. The park opens June 12. #JurassicWorld

‎Posted by Jurassic Park on‎ חמישי 7 מאי 2015