האם עזריאל וגבריאל בדרך לקאמבק? היום בתכנית "נכון להבוקר" בגלי צה"ל התראיינו יהודה ברקן וזאב רווח, כוכבי "חגיגה בסנוקר", במלאת 40 שנה ליציאתו של סרט הפולחן, וסיפרו על האפשרות שבעתיד הקרוב יופק סרט המשך. "יש סוד קטן שזאביק ואני, בעזרת השם, נכנסים לאיזושהי סיטואציה של 'חגיגה בסנוקר 2'", סיפר ברקן.

לשאלה איך סרט ההמשך לא נעשה עד כה, ענה ברקן ש"אתה לא יודע איזה סיפור זה לעשות מספר 2 כדי לעמוד בהשוואות. אנחנו לא רוצים. גם לא זאביק וגם לא אני. קיבלנו עשרות תסריטים, וזה לא עמד בסטנדרט".

את התסריט ל"חגיגה בסנוקר 2" צפוי לכתוב נאור ציון, שכבר הגיש את ההצעה לברקן ולרווח. "נאור ציון הביא לנו טריטמנט שהוא הברקה", אמר ברקן. "אני לא רוצה לדבר הרבה, אבל מכאן והלאה יכול להיות שיהיו הפתעות לטובה". רווח נשמע מופתע ("אני לא קיבלתי כלום"), אבל ברקן טען ש"זאביק קיבל לפני שלושה שבועות את התסריט ואהב את זה, ונאור קיבל אור ירוק. תקציר נפלא, בוא נראה מה יקרה בהמשך". ברקן לא חשף את מה שיקרה בסרט ההמשך, אך סיפר על היפוך התפקידים עבורו, כמי שחזר בתשובה: "אז הייתי גברי ששיחק את עזרי הדתי, והיום בעזרת השם אני עזרי הדתי שצריך לגלם את גברי החילוני".

את התסריט המקורי של "חגיגה בסנוקר" כתב אלי תבור ("אסקימו לימון", "אלכס חולה אהבה") ואת הסרט ביים בועז דוידזון, שחי היום בארה"ב. רבים מכוכבי הסרט הלכו לעולמם מאז, ובהם יוסף שילוח, מוסקו אלקלעי, טליה שפירא, יעקב בנאי, ולאחרונה גם אריה אליאס. בסרט שיחקו גם טוביה צפיר וניצה שאול. לפני כשנתיים חזר רווח לגלם את דמותו של חנוכה בהצגה שביים אורי פסטר על פי הסרט, בכיכובם של נירו לוי ומיקי קם. ההצגה לא נחלה הצלחה, אבל יש להניח של"חגיגה בסנוקר 2" יהיה גורל שונה. איך אמר פעם חנוכה? כולנו ציפייה.