מישהו ביח"צ של "חמישים גוונים של אפור" עובד שעות נוספות כדי שלא נשכח לרגע שהעיבוד הקולנועי אוטוטו בקולנוע. אחרי אינספור טיזרים והצצות, נחשפו סודות קצת פחות מחמיאים מהסט.

כזכור, "50 גוונים של אפור", מבוסס על הספר הראשון בטרילוגיה של אי. אל. ג'יימס. בראיון שנערך לאחרונה מספרת במאית הסרט, סאם טיילור-ג'ונסון, כי לא מעט ויכוחים התנהלו על הסט עם הסופרת. מסתבר שג'יימס לא מאוד אהבה את הכיוון אליו לוקח טיילור-ג'ונסון את הסרט ואת האופן בו התמודדה עם סצנות הסקס הרבות, זאת אחרי שבהפקה שכרו שני מקצוענים מסצנת הסאדו-מאזו כדי שיעידו את האותנטיות של הסצנות. כן, כן, מה ששמעתם.

"אנחנו ללא ספק רבנו, אבל אלו היו ריבים על רקע אמנותי" סיפרה טיילור-ג'ונסון בראיון ל"net-a-porter". "ניסינו למצוא את האמצע בין שתינו, לספק את החזון שלה לגבי מה שכתבה ואת הצורך שלי להביא את הסיפור למסך הגדול, אבל בסוף הסתדרנו".

בינתיים, טיילור-ג'ונסון כבר זכתה למעריצה אחת. קים קרדשיאן צייצה הבוקר שהיא ראתה את הסרט בהקרנה בלעדית ו(כמובן) נהנתה מאוד.

ובזמן שאנחנו סופרים את הימים עד להקרנת הבכורה ביום חמישי הקרוב, בעולם סופרים עוד כמה דברים על הדרך, למשל - 20 דקות שלמות של סצנות ארוטיות בסרט סך הכול. אורכו הוא 100 דקות, כך שמדובר בחמישית מהסרט. הספירות לא עוצרות שם: אתר בשם "Mr Skin" פרסם רשימה של מאה הסרטים שהכילו הכי הרבה עירום ב-2014, ולטענתו "חמישים גוונים של אפור" יכלול במהלכו יותר סקס מכולם - יחד. בזאת הכריז האתר (ואיתו כותרות רבות) שמדובר בסרט הכי בוטה שיצא לאקרנים כבר מעל לעשור.

טיילור ג'ונסון, מצידה, מתנגדת לטענות שהסרט חוצה את הגבול בין ארוטיקה הוליוודית לגיטימית לפורנו רך. השחקן הראשי ג'יימי דורנן בכלל לא חושב שהסרט ארוטי, למרות שהוא הודה שלא ירצה שבתו תראה אותו גם כשתהיה בוגרת. בבריטניה, בכל אופן, לא ממש מסכימים עם השניים; אתמול הוכרז שהסרט ידורג במדינה כמתאים לצפייה מגיל 18 ומעלה. וכנראה עדיף שלא עם ליווי הורים, לפחות לפי השחקנית הראשית דקוטה ג'ונסון שאמרה שלא תרצה שהמשפחה שלה או החברים של אחיה יראו את הסצנות הנועזות בסרט.

50 גוונים של אפור (צילום:  מתוך חמישים גוונים של אפור)
גרררר | צילום: מתוך חמישים גוונים של אפור
בינתיים כל הארוטיקה הזו רק מעוררת את התאבון - לטריילר הרשמי יש כבר 45 מליון צפיות ביוטיוב, בעוד שלושת הספרים של אי.אל ג'יימס עליהן מבוסס הסרט, מכרו כבר מעל למאה מליון עותקים ברחבי העולם. השבוע פרסם ה"טודיי'ס שואו" סצנה ראשונה מתוך הסרט (צפו בה למעלה), ובה כריסטיאן גריי מבקר בחנות כלי העבודה שבה עובדת אנה כדי לרכוש חבל. כולנו יודעים לאן זה מוביל.

עוד ב-mako תרבות: