לא נראה שלטום קרוז תחסר עבודה בקרוב, אבל גם אם זה אי פעם יקרה לשחקן צפוי עתיד מבטיח בקריירה חלופית כפעלולן. קרוז בן ה-52, שמצלם בימים אלו את החלק החמישי ל"משימה בלתי אפשרית", מתעקש לבצע חלק מהפעלולים היותר מסוכנים בסרט בכוחות עצמו. באחד מהם הוא הוטס בגובה של יותר מ-1.5 קילומטרים מעל הקרקע כדי לצלם סצנה שמתרחשת על מטוס תובלה.

השחקן נכנס שוב לנעליו של אית'ן האנט, הגיבור של סדרת הסרטים, כשנתלה על גבי מטוס איירבוס A400M מעל לשמי בריטניה כחלק מאחת הסצנות בסרט. שתי רתמות בטיחות הפרידו בינו לבין נחיתה על הקרקע.

משימה בלתי אפשרית 5 (צילום: FameFlynet)
טום מגיב לשמועות שהוא יוצא עם לינדזי לוהאן | צילום: FameFlynet
"משימה בלתי אפשרית 5" הוא הסרט השלישי באורך מלא שמבוים על ידי כריסטופר מקווארי, שעבד עם קרוז ב"ג'ק ריצ'ר". הסרט צפוי לצאת בעולם בסוף דצמבר 2015, כשהסרט הקודם בסדרה, שיצא בשנת 2011, גרף מעל ל-700 מיליון דולרים והיה ההצלחה המסחרית הגדולה ביותר של השחקן הוותיק עד כה.

זו אינה הפעם הראשונה שקרוז מחליט לקחת את הפעלולים לידיים. על הסט של "משימה בלתי אפשרית 2" קרע השחקן שריר בכתף לאחר שטיפס בעצמו על ההרים בדד הורס פוינט, אחד מהלוקיישנים בסרט. ב"משימה בלתי אפשרית 4" התנסה השחקן בריצה ברגליים יחפות וזריקת גופו מחלונות, אבל השיא היה כשקרוז החליט לצלם את עצמו יושב בראש הבורג' ח'ליפה, הבניין הגבוה ביותר בעולם שמתנשא לגובה של 828 מטרים.