אין תמונה
חוזר לאפנה. מתוך המיני סדרה "התנ"ך"
הספר הנמכר ביותר בהיסטוריה ימשיך ככל הנראה להיות פופולארי גם בדורות הבאים, אבל נראה שבתקופה האחרונה הוא זוכה לעדנה מחודשת גם בתעשיית הבידור. "התנ"ך", מיני סדרת בת 10 פרקים ששודרה בשנה האחרונה בערוץ ההיסטוריה זכתה לנתוני צפייה מדהימים, כשיותר מ-100 מיליון אמריקאים צפו בה. כעת מתכנן גם הבמאי רידלי סקוט ("גלדיאטור", "הנוסע השמיני", "בלייד ראנר") לחזור למקורות ולהביא את סיפורה של יציאת מצרים בהפקת ענק אל המסכים. סקוט שידוע בחיבתו לדרמות היסטוריות עתירות תקציב, לא צפוי, כך נראה, לחסוך בהוצאות גם הפעם.

תמונת השמות שיככבו באפוס של סקוט הולכת ומתבהרת בימים האחרונים, כשעוד ועוד שמות מתווספים לצוות השחקנים של "אקסודוס". את תפקיד משה רבנו יגלם לא אחר מאשר כריסטיאן בייל, זוכה פרס האוסקר ב-2011 ("פייטר") והאיש שהיה מזוהה בשנים האחרונות יותר מכל עם דמותו של באטמן בטרילוגיית "האביר האפל". אהרון פול, כוכב "שובר שורות" המצליחה, יצטרף גם הוא לפרויקט בתפקיד יהושוע בן נון, האיש שהוביל את עם ישראל אל הארץ המובטחת.

כריסטיאן בייל (צילום: Jason Merritt, GettyImages IL)
בקרוב עם זקן לבן | צילום: Jason Merritt, GettyImages IL
מהצד השני של הסיפור המקראי יתייצבו שמות מרשימים לא פחות. סיגורני וויבר וג'ון טורטורו יגלמו את הוריו של פרעה, מלך מצרים, שאותו יגלם ג'ואל אדגרטון ("כוננות עם שחר"). סטיבן זייליאן ("רשימת שינדלר") יכתוב את התסריט, כשתחילת הצילומים שייערכו בבריטניה, ספרד ומרוקו, נקבעה לתחילת ספטמבר.

מפיצי הסרט כבר תולים בו תקוות גדולות, שכן תאריך ההפצה שלו כבר נקבע לדצמבר 2014, שיאה של עונת האוסקרים הבאה.

>> צפו: המהפך המדהים של מת'יו מקונוהיי
בואו לפייסבוק שלנו