בסוף השבוע חגג הסרט "סופרבאד" עשור ליציאתו לאקרנים בארה"ב. קומדית הנעורים בכיכובם של מייקל סרה וג'ונה היל כבר הפכה לקלאסיקה, והזניקה את הקריירה של כוכבים כמו ביל היידר ואמה סטון (שהוכתרה כשחקנית שהרוויחה הכי הרבה כסף בשנה החולפת). לכבוד המאורע, התסריטאי והשחקן סת' רוגן, שכתב את הסרט עם חברו מהילדות אוון גולדברג, העלה לטוויטר שלל פרטי טריוויה על עשיית הסרט. חגיגה!

רוגן לא עשה מהמאורע סיפור גדול, ובסגנונו הקליל פתח את סדרת הציוצים: "קצת טריוויה של 'סופרבאד' לכבוד חגיגות העשר שנים. אני לא מניח שלמישהו אכפת כל כך אבל למה לא". למרות ההצטנעות, אנחנו יכולים לומר בפה מלא כי ~לנו אכפת~. אז הנה כמה מפרטי הטריוויה שנחשפו משם: "כמעט כל השמות ב'סופרבאד' הם של אנשים שלמדו אתנו (רוגן וגולדברג) בתיכון והרבה מהדברים בסרט באמת קרו לנו".  

בין הסיפורים האמיתיים שרוגן ציין: "הסצנה עם הדם של המחזור על הרגל באמת קרתה לחבר שלי במסיבה בתיכון, וגילינו את זה אחרי המסיבה", "בדיוק כמו בסרט, חברנו מייק סניידר היה הראשון להוציא תעודת זהות מזויפת וזה היה אדיר". רוגן גם חשף הופעת ניצב נסתרת, כשהשחקן והקומיקאי דני מקברייד ("אננס אקספרס") הופיע ברקע של סצנת המסיבה.

רוגן גם סיפר כי חברו הטוב השחקן דייב קרומהולץ ("10 דברים שאני שונאת אצלך") הגה את השם "סופרבאד", כשעישנו יחד מריחואנה בדירתו הישנה. לפי רוגן, בוועדת הביקורת לדירוג צפייה להורים, אמרו להם שזאת הפעם הראשונה שהגיע אליהם סרט עם הביטוי "Fingerfuck". הבית בו צולמה המסיבה בסיום הסרט, היה במורד הרחוב מהבית בו התרחשה תקרית הרצח בה הואשם (וזוכה באופן מפוקפק) או. ג'יי. סימפסון ברצח אשתו לשעבר ובן זוגה.

רוגן אישר כי חברי הקאסט של "ג'רזי שור" הודו בפניו כי שאבו מהסרט "סופרבאד" את הביטוי D.T.F (פירושו כמובן Down to fuck) שכבר הפך מזוהה עם התכנית המיתולוגית של MTV. האנקדוטה האחרונה מראה מאיפה רוגן קיבל את חוש ההומור שלו - אמו של רוגן הציעה כי בסיום הסרט מקלאבין ייעצר באשמת אינוס קטינה - רעיון מעט קיצוני וקודר, אבל מדגים את הרוח המשוחררת ממנה צמח הסרט האהוב. 

mako תרבות בפייסבוק