משחקי הכס - פרק 8 (צילום: HBO)
שדון כל יכול. פיטר דינקלג' במשחקי הכס | צילום: HBO
ההצלחה הגדולה של "משחקי הכס" בכלל והפופולאריות של טיריון לאניסטר בפרט, הפכו את פיטר דינקלג' לאחד השחקנים המבוקשים ביותר בתעשייה. דינקלג' זכה בפרסי גלובוס הזהב והאמי על התפקיד ונמצא בימים אלה בעיצומם של צילומי העונה הרביעית של הסדרה המצליחה מבית HBO. אבל בין לבין הוא הצליח למצוא לעצמו פרויקט חדש דווקא על המסך הגדול.

על פי דיווח בהוליווד ריפורטר, דינקלג' צפוי לככב בקומדיה חדשה של אולפני פרמאונט שטרם זכתה לשם רשמי. למרות זאת ברור כבר עכשיו שמדובר בקומדיה מהסוג שמוגדר כמיועד למבוגרים בלבד, אך במקביל כזה שתתמקד גם בסיפור מרגש. העלילה תנצל את גובהו הנמוך של דינקלג' כדי לגולל את סיפורו של אדם נמוך שמספר לכל הסובבים אותו שהוא למעשה לפרקון.

זוהי כמובן אינה הפעם הראשונה שבה הדמויות של דינקלג' נתפרות לממדיו. מלבד ב"משחקי הכס", גילם דינקלג' דמויות נמוכות קומה גם בשורה ארוכה של סרטים לאורך הקריירה. מפיקי הסרט טוענים כי הטון צפוי להיות דומה לזה של "סנטה בשקל" (Bad Santa), שהתמקד בפושע אומלל שמנסה לשדוד חנות בערב חג המולד ונקלע לשורה של צרות שבמרכזן ילד חמוד ודי נודניק.

פיטר דינקלג' בפלייבוי (צילום: playboy)
אין זמן לנוח. פיטר דינקלג' בפלייבוי | צילום: playboy
מיד אחרי שיסיים להיות גס רוח ומרגש במקביל, ימשיך דינקלג' גם לצילומי הסרט החדש בסדרת "אקס מן", שם יגלם את דמותו של המדען הנבל, אוליבר טראסק. 

>> בואו לפייסבוק שלנו