גם גברים קשוחים כמו דווין ג'ונסון ("דה רוק") בוכים לפעמים. בראיון שערך עם ה"הווליוד רפורטר", סיפר ג'ונסון על התקופה הקשה שעבר לאחר מותו של הקולגה שלו לסרטי "מהיר ועצבני", פול ווקר, בנובמבר האחרון.

"נהגתי עם לורן (בת זוגתו) כשהיא פתאום השתתקה, הסתכלה עליי וניסתה להבין אם אני יודע", הוא נזכר באותו היום. "עצרתי בצד והסתכלתי על ההודעות שלי ולרגע לא יכולתי לנשום. באותו רגע התפללנו לבתו, בגלל ששנינו נהגנו לדבר על הבנות שלנו", שיתף ג'ונסון. "שנינו גברים גרושים ואהבנו לדבר בינינו על הכוח בלהיות אבא והקשר החזק בין אב לבתו. ברגע שחזרנו הביתה התחלנו לייבב. פול היה אדם יפהפה, ובעולם המשוגע שלנו, זה לא דבר מובן מאליו", ספד הקולגה.

לדווין עצמו ילדה בת 12 מנישואיו לאשתו לשעבר והמנהלת שלו, דני גרסייה. כוכב ההיאבקות, עשה הסבה מוצלחת לעולם הקולנוע. בשנת 2013 הסרטים בהם השתתף הגיעו לסך הכנסות של 1.3 מיליארד דולר, אבל ג'ונסון עצמו מספר שהוא עדיין נאבק בדיכאון שנובע מילדות ענייה וקשה. ג'ונסון הודה שסבל ממספר תקופות של דיכאון בעבר, בין היתר בזמן הקולג' כשנפצע ונאלץ לוותר על קריירה כשחקן פוטבול. "לא רציתי לעשות כלום", הוא מספר. "לא הפסקתי לבכות. בסופו של דבר הגעתי למצב בו כל מה שעשיתי היה לבכות". הפרישה מעולם הפוטבול היא זו שעודדה אותו להתחיל בקריירת ההאבקות.

פול ווקר והחברה יסמין (צילום: Tim P. Whitby, GettyImages IL)
אדם יפה | צילום: Tim P. Whitby, GettyImages IL
קריירת ההאבקות של "דה רוק" הפכה אותו לשם מפורסם בעולם הספורט, עם 17 אליפויות בהן זכה. בשנת 2000, 5 שנים לאחר שהחל להתאבק, התארח ג'ונסון ב"סאטרדיי נייט לייב" ובהמשך קיבל הצעות להשתתף בסרטים גדולים נוספים. מלבד "מהיר ועצבני 7", ג'ונסון לוהק לתפקידו של הרקולס, בסרט באותו השם, שצפוי לעלות בקיץ הקרוב.