"רפסודיה בוהמית", סרט הביוגרפיה המגולל את קורותיו של סולן להקת קווין, פרדי מרקיורי, עוד בתהליכי צילום אך תופס לא מעט כותרות בימים האחרונים בעקבות העזיבה הפתאומית של הבמאי, בריאן סינגר. מי שיתפוס את מקומו הוא הצלם ניוטון תומאס סיגל, שעבד איתו על מספר סרטים בעבר.

בסוף השבוע האחרון דווח כי סינגר, האחראי על סרטים כמו "החשוד המיידי", "סופרמן חוזר" וסדרת סרטי "אקס-מן", ייאלץ לעזוב את תפקידו כבמאי הסרט שעוסק בזמר האיקוני, שכן לא חזר מחופשת חג ההודיה בעקבות "סיבות רפואיות". אך הבוקר (ג') דיווחו אתרים שונים מעבר לים כי סינגר לא עזב - אלא פוטר על ידי אולפני פוקס - לאחר שפשוט הפסיק להגיע לסט הצילומים, ועל פי דיווחים נוספים עורר מחלוקות עם כוכב הסרט, רמי מאלק ("מר רובוט"), כשבשלב מסוים נטען כי סינגר זרק עליו חפץ. 

בריאן סינגר (צילום: Mark Davis, GettyImages IL)
זרק על מאלק חפץ. סינגר | צילום: Mark Davis, GettyImages IL

אך כאן זה לא נגמר: בהצהרה שמסר למגזין "הוליווד ריפורטר" הבמאי ביקש לספר את הצד שלו, בטענה שנעדר מהסט בעקבות מחלה של אחד מהוריו בו נאלץ לטפל. לדבריו, הוא ביקש מפוקס להיעדר למספר ימים, אך הם העדיפו לפטר אותו מאשר לאשר לו לתמוך בבן משפחה.

בנוסף לכך, סינגר הכחיש את השמועות על בעיות ביחסים בינו לבין מאלק, חוץ מאולי מחלוקת קריאטיבית אחת, שאותה לדבריו כבר פתרו עוד לפני חג ההודיה. אך המתחים שצפו על סט הצילומים גרמו לו, לטענתו, להפרעת דחק פוסט טראומתית. "'רפסודיה בוהמית' הוא פרויקט שאני מאוד מתרגש לגביו. עם פחות משלושה שבועות שנותרו לצילומים, ביקשתי מפוקס לקחת הפסקה כדי לחזור לארה"ב בשביל מחלה של אחד מהוריי... אין דבר שרציתי יותר מלסיים את הפרויקט ולעזור לכבד את המורשת של פרדי מרקיורי וקווין, אך פוקס לא מאפשרת לי לעשות כך כי אני צריך לשים את הבריאות של בני משפחתי ושלי בראש ובראשונה".

mako תרבות בפייסבוק